The Godfather Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 nee dat van jou is lekker belangrijk <_< en dat plaatje van gta player is nieuwer dan die van jou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 tjee, wat ben jij snel aangebrand zeg :lol: ik bedoellde met die pic van mij dat dat misschien de garage van CJ zou kunnen zijn,Ik vertelde er iets over, wat jullie misscien ook interessant vonden B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 uhm om eerlijk te zijn boeit het mij ook niet echt ,want hoe weet jij zo zeker dat dat het huis is van CJ kan je net zo goed bij alle screenshots zeggen waar een huis op staat <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 uhm om eerlijk te zijn boeit het mij ook niet echt ,want hoe weet jij zo zeker dat dat het huis is van CJ kan je net zo goed bij alle screenshots zeggen waar een huis op staat <_< Hmmmm :lol: (^%^&&^($( <_< ) hier heb ik ook een plaatje(weet niet precies of we die kennen market_mall.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 vet een open winkelcentrum...kunnen we lekker met de auto door :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 (bewerkt) niewe screen shots denk ik. ik had ze nog niet gezien: o ze staan gewoon bij screen shots op deze site maar ze zijn wel van betere kwaliteit Bewerkt: 26 september 2004 door Mr. Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 23 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2004 bestaande screenshot maar betere kwaliteit : http://img23.exs.cx/img23/3485/10363.jpg mischien kunnen jullie er nieuwe info op vinde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 24 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2004 bestaande screenshot maar betere kwaliteit : http://img23.exs.cx/img23/3485/10363.jpg mischien kunnen jullie er nieuwe info op vinde lijkt op een ford gt40, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Bekijk alle nieuwe screens op Gta San Andreas.com Kga ze niet allemal posten zijn het teveel voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 De admiral komt terug: doherty_wang.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 26 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2004 (bewerkt) de kraan van gta 2 komt ook terug ik zag net een klein filmpje van de offi site en toen zag ik een kraan een auto tillen die cj daar had neergezet hier nog een van een benzinestation: ze leggen nu voortaan de wapens op de balie is een kleine detail maar wel vet: Bewerkt: 26 september 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 (bewerkt) De cheetah komt ook weer terug, heerlijk :wub: ik vond het altijd al een hele gave kar 21.jpe Bewerkt: 28 september 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 ja,die motors en die fietsen ook :wub: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Maffia Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 hier complete map voor zover ie bekend is gemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 De cheetah komt ook weer terug, heerlijk :wub: ik vond het altijd al een hele gave kar hij heeft nu wel een andere voorkant gekregen lijkt mij als je die voorlamp ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.