The Outlaw Geplaatst: 29 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2004 ja je hebt gelijk, maar zo vind ik hem wel mooier!!!! btw: nu kunnen we eigenlijk heel goed zien wat nog ingevuld moet worden een heel groot rechterstuk boven, heel goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 (bewerkt) nieuw caracter bekend: http://www.gta-sanandreas.com/artwork/imag.../bgsplash_7.jpg Bewerkt: 30 september 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 30 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2004 hahhahahahaha :lol: lol staat er bij dat is salvatore leon!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 3 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2004 ja in gta 3 was hij ook al zo'n dombo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2004 (bewerkt) mwahhh, ik vond hem wel een persoonlijk heid in het spel, wat fijn dat hij weer terug komt he jongens, meer mafia dat wilde ik hebben deze heb ik ook gevonden, kennen we die al??? edge3_2.jpe Bewerkt: 4 oktober 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 Hmm, die kan ik toch echt niet herkennen, maare, om heel ff terug te komen op die pic van die auto op die helling(met die tram op de achtergrond), dat is inderdaad een Ford GT40, maar dat wekt bij mij eerlijk gezegd wel een klein beetje twijfel op of de foto misschien nep is. Want ik heb gelezen dat SA dus ergens in de jaren' 90 zou spelen, toch? Een Ford GT40 was er toen nog lang niet! Die plattegrond ziet er trouwens best vet uit. Hoewel ik mij kan herinneren van gta1, dat er een hele grote touwbrug moet zijn(soort van golden gate bridge), alleen waar zou die dan op de kaart moeten staan? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 5 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2004 Ja, die kennen we al B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metallicaman Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 (bewerkt) :huh: Maare, wies dat dan? :huh: Hij komt me nie bekend voor misschien als je et zegt dat ik dan zeg van ohja, maar... Bewerkt: 6 oktober 2004 door metallicaman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 :huh: Maare, wies dat dan? :huh: Hij komt me nie bekend voormisschien als je et zegt dat ik dan zeg van ohja, maar... Je hebt het over Salvatore Leone? Dat is de maffiabaas uit GTA III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 (bewerkt) Hmm, die kan ik toch echt niet herkennen, maare, om heel ff terug te komen op die pic van die auto op die helling(met die tram op de achtergrond), dat is inderdaad een Ford GT40, maar dat wekt bij mij eerlijk gezegd wel een klein beetje twijfel op of de foto misschien nep is.Want ik heb gelezen dat SA dus ergens in de jaren' 90 zou spelen, toch? Een Ford GT40 was er toen nog lang niet! Die plattegrond ziet er trouwens best vet uit. Hoewel ik mij kan herinneren van gta1, dat er een hele grote touwbrug moet zijn(soort van golden gate bridge), alleen waar zou die dan op de kaart moeten staan? :huh: lol de gt40 was er allang in de jaren 90 dit is de nieuwe en dit is een oude er is weinig tot geen verschil tussen beide alleen wa kleine restyle dingen Bewerkt: 6 oktober 2004 door killerbee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 6 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2004 de voorkant lijkt er sprekend op, ik begrijp niet waarom R* juist die voorkant heeft genomen(en ook waarschijnlijk die auto) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 7 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2004 is toch een vette auto dan mag ie er van mij wel in komen is ook een oude auto dus het kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Nieuw sreenshot: CJ bij de rijschool 914983_10092004_thumb009.jpe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 vet heb je er nie een grotere screen van ? want nu is het moeilijk te zien zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 (bewerkt) dat is 100% zeker dat is een Honda NSX hier de link: http://www.streetrace.org/autod/tehnilised...honda_nsx.2.jpg http://www.streetrace.org/autod/tehnilised...honda_nsx.3.jpg Bewerkt: 10 oktober 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.