Jump to content

help me!

Flotje

Recommended Posts

Ik heb al ruim 96% het spel gehaald zonder cheats, MAAR, ik heb al 2X de ambulance missies gehaad, de erste keer to lvl8 en de tweede tot lvl10, maar verder kom ik niet. ik word daar elke keeer zo kwwaad van, dus weet iemand een glitch of een heeeeeeeeeele goede truuc om ze et halen, want als het zo doorgaat gooi ik nog een keer de playstation door het raam :angry:

wat ook niet zo wil lukken zijn de races van de berg in san fierro, kep alleen de eerste gehaald. daar moet tog ook wel een glitch voor zijn of niet?

ps:

ik heb geeneen glitch gebruikt hoor! maar nu wil ik ff voor die moeilijke dingen een oplossing.

Delen op andere websites

2 tips ik weet niet of je er wat aan hebt

1 gebruik de zoekfunctie :puh:

2 als je met die races op pauze druk en dan inzoomt dan zie je waar je moet weze en hoe de weg erheen is, rij rustig in de bochten en hard op het rechte stuk.

stippel gewoon je route uit

Bewerkt: door Pablo
Delen op andere websites

2 tips ik weet niet of je er wat aan hebt

1 gebruik de zoekfunctie :puh:

2 als je met die races op pauze druk en dan inzoomt dan zie je waar je moet weze en hoe de weg erheen is, rij rustig in de bochten en hard op het rechte stuk.

stippel gewoon je route uit

jah dat wou ik ook net zegen gewoon rustig blijven en denk er niet teveel aan denk als je aan het racen bent gewoon aan iets anders. ;)

o ja nog 1 tip mocht het niet lukken en je gooit je ps2 door het raam zou ik hem wel open doen bespaart je de kosten namelijk ;):D:puh:

Delen op andere websites

Ik heb al ruim 96% het spel gehaald zonder cheats, MAAR, ik heb al 2X de ambulance missies gehaad, de erste keer to lvl8 en de tweede tot lvl10, maar verder kom ik niet. ik word daar elke keeer zo kwwaad van, dus weet iemand een glitch of een heeeeeeeeeele goede truuc om ze et halen, want als het zo doorgaat gooi ik nog een keer de playstation door het raam  :angry:

wat ook niet zo wil lukken zijn de races van de berg in san fierro, kep alleen de eerste gehaald. daar moet tog ook wel een glitch voor zijn of niet?

ps:

ik heb geeneen glitch gebruikt hoor! maar nu wil ik ff voor die moeilijke dingen een oplossing.

Ambulance missies kan je in Angel Pine doen.

Normaal zullen de patienten altijd dicht rond dat dorpje blijven.

In LV moet je het niet doen daar moet je Kilometers rijden voor een mannetje.

In El Quebrados kan het ook wel nog simpel gaan maar daar is het een lastig terrein.

En zoals Pablo al zei bij die races gewoon kaart en target zetten en focusen op de weg ;)

Edit:Ik zie dat je hier nog een topic hebt over gemaakt :blink:

Bewerkt: door Dragonmaster
Delen op andere websites

Als je de Ps2 door het raam gooit heb je nooit meer kans om het te halen

ik heb mischien een truukje maar misschien weet je die al maar je moett al gas geven al ze EEn voet in de ambulanse heeft gezet dan kun je hem al plijten ( vandoorgaan )

ambulance.jpg

Delen op andere websites

je kunt de missie ook doen in san fierro bij het ziekenhuis daar blijven de mensen dicht in de buurt ik had het meteen to level 8 gehaald ben gestopt had er geen zin meer in want het duurt zo lang

Delen op andere websites

tnx everybody!

ik heb die ambulance in angle pine gehaald, bnnen een half uur!

een heerlijk gevoel!

en dan die berg race, dies simpel, ik heb een truuuc. als je geen eerste word, maar wel digt bij de groep dan kun je voor het eind stoppren en met de sniper allemaal neerschieten.

ik moet nu alleeen nog maar de export missies en de oysters en photo's.

ik heb dus al 96.72%

Delen op andere websites

ik heb nu om precies te zijn 98.40 procent, maar naar mijn idee hoed ik alleen nog maar de 3e lijst... klopt het dat je hier zoon groot percentage van krijgt? ik controlleer het over een paar dagen of ik alle races va lvl 1 wel heb gehaald maar dat kan nu ff niet.

trouwens, zijn er al mensen bij de 100%?

Bewerkt: door Flotje
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...