MauritZs Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Wat is precies het verschil met Gta VCS en Gta VC? andere voertuigen ofzoiets? en is Gta VCS leuker dan Gta LCS?? GreetZ, MauritZs Reageren
M4X Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Wat is precies het verschil met Gta VCS en Gta VC? andere voertuigen ofzoiets? en is Gta VCS leuker dan Gta LCS??GreetZ, MauritZs 1) GTA VCS en GTA VC spelen zich af in dezelfde stad, namelijk Vice City. GTA Vice City is uit het jaar 2002, en is uit voor de PS2, Xbox, en de PC. Vice City Stories is uit 2006, en is uit voor de PSP en PS2. De graphics zijn dus ten eerste opgepoetst, maar dat is logisch aangezien er een verschil van 4 jaar tussen zit. Ten tweede is het ingame verschil slechts 2 jaar, GTA VCS speelt zich af in 1984 en GTA VC in 1986. Veel gebouwen die in GTA VC in gebruik zijn , worden bijvoorbeeld dus nog gebouwd in VCS, en je kan ook heel veel andere dingen uit VCS terugvinden en VC en andersom. Ook heeft VCS inderdaad meer en andere voertuigen zoals je zelf al zei, en andere mogelijkheden. In VCS kan je bijvoorbeeld Empire Buildings kopen (bedrijven), en hier vervolgens in investeren en er geld aan verdienen. In VC kan je een aantal panden kopen waar je vervolgens kan saven. De personages zijn meestal ook aan elkaar verbonden, en zo zijn de spellen op heel veel manieren aan elkaar gelinkt. 2)Of GTA VCS leuker is dan GTA LCS hangt helemaal van jezelf af. Om je een beetje een idee te geven; VCS is meer drugsdealen en gangstergedoe om vervolgens rijk te worden, en LCS is meer maffia en mensen omleggen om je gang de baas van de stad te laten zijn. Van LCS wordt over het algemeen gezegd dat de sfeer velen malen beter is, en VCS heeft meerdere mogelijkheden. Die mening van veel mensen deel ik, want de sfeer in LCS is absoluut geweldig en dat overtreft VCS bij lange na niet. Maar bij LCS kan je niet zonder cheatdevice vliegen, wat bij VCS wel kan en wat het dus veel gemakkelijker maakt. Ook kan je bijvoorbeeld zwemmen in VCS, wat je ook veel nodig hebt bij de tropische sfeer en bij het strand. Zelf ga ik voor GTA LCS, omdat de verhaallijn zo goed is en ik van de goede maffiasfeer houdt. Maar als je meer mogelijkheden en een tropische sfeer leuker vind, dan raad ik je VCS aan Reageren
jorrick Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 ik heb vcs dat is echt een aanrader kan ook eigen shops beginnen Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) yep vcs is een aanrader maar lcs houd het wel spanneder aangezien er 3 eilanden zijn maar het hangt ervan af wat je zelf leuk vind tropische sfeer en veel mogelijkheden in vcs of het mafia gangstergevoel van lcs zoals m4x al zei zelf heb ik vcs en lcs ik vind het topgames greetz edwin Bewerkt: 20 juli 2008 door calb Reageren
rjravi1 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Wat is precies het verschil met Gta VCS en Gta VC? andere voertuigen ofzoiets? en is Gta VCS leuker dan Gta LCS??GreetZ, MauritZs ja het is zeker leuker dan lcs verschil in vsc kan je meer dingen doen bijv: zwemmen en andere personage en nog meer pluspunten Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik zou zeker voor VCS gaan in plaats van LCS. Vice City Stories heeft namelijk een mooie zonnige en grote stad. Veel voertuigen waaronder helikopters en vliegtuigjes en gewoon een leuke overall sfeer. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 ga voor gta vcs is 10 keer beter maar de verhaallijn lcs nou dat is eigenlijks moeilijk te zeggen lcs is wat moeilijker dat vind ik leuker maar het is wat jij wil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.