vwsumar Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 hallo, ik heb gta sa op mn eigen pc staan en nu wou ik gta sa op mn andere pc hebbe maar ik heb hem geinstalt alles wilde en nog geen mods gedownload ect. en ik start gta sa op en ik krijg eerst wit beeld en dan gaat hij langzaam weg en dan nog een keer wit beeld en dan krijg ik de filmpjes en dan gaat hij weer naar bureaublad hoe kan dat? srry dat ik zoveel praat 0 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Nou zoveel heb je nog niet gezegd hoor . Sterker nog: je hebt te weinig gezegd, je geeft namelijk helemaal geen specs van jou PC. Voldoet jou PC wel aan de minimale systeemeisen? Is je videokaart wel geschikt voor GTA SA? >>kijk-en-vergelijk<< Edit @ hieronder: Dat is wel hele sumiere informatie, alleen kloksnelheid en geheugen. Waar het waarschijnlijk om draait is namelijk de videokaart, is die wel geschikt voor SA!?! Bewerkt: 18 juni 2008 door _KoE_Mzungu 0 Reageren
vwsumar Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) nou zij heeft 1.79 ghz en 448 mb geheugen en ja volgens mij heeft ze een goede videokaart Bewerkt: 19 juni 2008 door vwsumar 0 Reageren
vwsumar Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 laatmaar het is de videokaart een via met 64 mb XD 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.