Thomaatje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik heb daarnet iets zeer leuks gevonden in San Andreas. Je kan blijkbaar door de boord van de brug, bij je beginhuis, rijden. Heb het niet op wikigta gevonden dus mss dat dit iets nieuws is, wat ik betwijfel. Foto: Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Dit is geen Glitch. Dit was al heel lang bekent . Door die plek gaat Tenpenny in de missie End of the line heen. Daarom is hij los. Dat is het zelfde bij het bord . In de missie Reunting the Famelies (ofzo) gaan ze door een bord heen. Daar kun je ook door heen. Reageren
Thomaatje Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Dit is geen Glitch. Dit was al heel lang bekent . Door die plek gaat Tenpenny in de missie End of the line heen. Daarom is hij los. Dat is het zelfde bij het bord . In de missie Reunting the Famelies (ofzo) gaan ze door een bord heen. Daar kun je ook door heen. Ach, dat al zoiets... Weljah, die van Reuniting the Families staat ook bij Glitches, en die van de brug niet, dusjah kon maar eens vragen. Had het zeer toevallig gevonden, ik was superverrast Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Dit is geen Glitch. Dit was al heel lang bekent . Door die plek gaat Tenpenny in de missie End of the line heen. Daarom is hij los. Dat is het zelfde bij het bord . In de missie Reunting the Famelies (ofzo) gaan ze door een bord heen. Daar kun je ook door heen. Het verschil tussen de brug en het bord is dat de brug zich automaties gepareert. Bij het bord is dat niet zo, als je daar eenmaal doorheen bent gegaan blijft hij altijd kapot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.