Jump to content

Nieuwe luke glitch?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb daarnet iets zeer leuks gevonden in San Andreas.

Je kan blijkbaar door de boord van de brug, bij je beginhuis, rijden.

Heb het niet op wikigta gevonden dus mss dat dit iets nieuws is, wat ik betwijfel.

Foto:

gallery3rw9.jpg

Geplaatst:

Dit is geen Glitch. Dit was al heel lang bekent ;). Door die plek gaat Tenpenny in de missie End of the line heen. Daarom is hij los. Dat is het zelfde bij het bord :). In de missie Reunting the Famelies (ofzo) gaan ze door een bord heen. Daar kun je ook door heen.

Geplaatst:
Dit is geen Glitch. Dit was al heel lang bekent ;). Door die plek gaat Tenpenny in de missie End of the line heen. Daarom is hij los. Dat is het zelfde bij het bord :). In de missie Reunting the Famelies (ofzo) gaan ze door een bord heen. Daar kun je ook door heen.

Ach, dat al zoiets...

Weljah, die van Reuniting the Families staat ook bij Glitches, en die van de brug niet, dusjah kon maar eens vragen.

Had het zeer toevallig gevonden, ik was superverrast :D

Geplaatst:

Het verschil tussen de brug en het bord is dat de brug zich automaties gepareert. Bij het bord is dat niet zo, als je daar eenmaal doorheen bent gegaan blijft hij altijd kapot.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...