Jump to content

Online: probleem


Mikey cool6

Recommended Posts

hallo,

als ik online ga, kan ik alleen maar een eigen game maken, ik kan niet meer die van andere joinen, als ik doe wat ik normaal deed, begin ik er eentje voor mijzelf...het is al een tijdje zo, maar ik hoopte dat het vanzelf over ging...nou niet dus :duh:

kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet doen?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

als ik online ga, kan ik alleen maar een eigen game maken, ik kan niet meer die van andere joinen, als ik doe wat ik normaal deed, begin ik er eentje voor mijzelf...het is al een tijdje zo, maar ik hoopte dat het vanzelf over ging...nou niet dus :duh:

kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet doen?

Met welke telefoon optie ga je naar on-line dan ?

Via:

1 - Quickmatch

2 - Custommatch

De laatste (Custommatch) zorgt ervoor dat je een game begint.

(Dit voor zoverre ik het weet :engel: )

Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

als ik online ga, kan ik alleen maar een eigen game maken, ik kan niet meer die van andere joinen, als ik doe wat ik normaal deed, begin ik er eentje voor mijzelf...het is al een tijdje zo, maar ik hoopte dat het vanzelf over ging...nou niet dus :duh:

kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet doen?

Met welke telefoon optie ga je naar on-line dan ?

Via:

1 - Quickmatch

2 - Custommatch

De laatste (Custommatch) zorgt ervoor dat je een game begint.

(Dit voor zoverre ik het weet :engel: )

Nee soms niet toch? of wel? want als ik costome ofzo doe dan ben ik nog steeds niet de speleider,

tenzij ik priveslots open? wat wel raar is :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal

Als je Quick Match doet zoekt het spel een server voor jou

Als je Custom Match doet maak je zelf een room aan

en verander je de map, gamemode enz..

daarom heet het Custom je kan de settings veranderen ;)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Oeps, ik dacht dat ik in een ander draadje zat te lezen, nu is mijn onderstaande post niet op zijn plaats:

Ik had ook last van het connection lost probleem.

Alle forums doorgezocht maar het is me niet gelukt om daar een oplossing te vinden.

Toen bedacht ik me opeens dat ik nooit meer naar de firmware van mijn wireless router heb gekeken. Nu bleek dat er voor mijn Linksys wireless router al in 2007 een nieuwe firmware is geweest die bij de beschrijving ook heeft staan:

- fixed incompatibility with psp

Nu is mijn ps3 geen psp, maar ik kon me voorstellen dat het ook wel eens voor mijn zwarte doos kon gelden. Nieuwe firmware uitgezocht en geinstalleerd en daarna zat ik op nat type 2.

Met nat type 3 krijg je connection lost errors, met nat type 2 zit je goed. (Ik gok dat het te maken heeft met de voicechat die de meeste mensen aanzetten bij het maken van een spel)

Dus vraag iemand die verstand van je wireless router hebt even om te kijken of hij wel up te date is met de laatste firmware.

Btw, ik heb geen poorten geforward, maar kan uitstekend spelen en wat blijkt: De lobby zit nu eigenlijk altijd helemaal vol, in plaats van die drie mensen die ik normaal zag. (Zouden dat ook mensen zijn met Nat type 3 vroeg ik me nu af).

Maar goed, zoek het eens uit wat je nat type is in de network settings van je ps3 en kijk dan of de router wel up te date is. Dat is alles wat ik hoefde te doen.

grtz Rick

Bewerkt: door Rickcen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...