.Phobia Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mooi mooi, ( ik zie dat ik je heb geinspireerd, met mijn werkje van een vriendin XD ) naja, de lijnen zijn als ze een bocht maken wat hoekig, en dat past niet, de stipjes zou ik weg laten, want dat past niet vind ik voor de rest, goed werk 7/10 Reageren
KJF Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mooi mooi, ( ik zie dat ik je heb geinspireerd, met mijn werkje van een vriendin XD ) Ik weet niet wat je bedoelt, maar dit is niet op iets van jouw gebaseerd Reageren
.Phobia Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mooi mooi, ( ik zie dat ik je heb geinspireerd, met mijn werkje van een vriendin XD ) Ik weet niet wat je bedoelt, maar dit is niet op iets van jouw gebaseerd kort geheugen? XD http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78360 =P Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mooi mooi, ( ik zie dat ik je heb geinspireerd, met mijn werkje van een vriendin XD ) Ik weet niet wat je bedoelt, maar dit is niet op iets van jouw gebaseerd Hij bedoeld volgens mij dat de render van jou zijn vriendin is.. Ik vind het plaatje erg mooi,bij deze staat zwart-wit goed. De render is goed geplaatst en ingeblend. De stipjes die erin staan vind ik erg mooi. 8/10 Reageren
.Phobia Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mooi mooi, ( ik zie dat ik je heb geinspireerd, met mijn werkje van een vriendin XD ) Ik weet niet wat je bedoelt, maar dit is niet op iets van jouw gebaseerd Hij bedoeld volgens mij dat de render van jou zijn vriendin is.. Ik vind het plaatje erg mooi,bij deze staat zwart-wit goed. De render is goed geplaatst en ingeblend. De stipjes die erin staan vind ik erg mooi. 8/10 omg -.- ik heb net de link gezet, en trouwens, ik ben niet zo zielig als jij om vrienden te worden met een manga figuur -.- Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mooi mooi, ( ik zie dat ik je heb geinspireerd, met mijn werkje van een vriendin XD ) Ik weet niet wat je bedoelt, maar dit is niet op iets van jouw gebaseerd Hij bedoeld volgens mij dat de render van jou zijn vriendin is.. Ik vind het plaatje erg mooi,bij deze staat zwart-wit goed. De render is goed geplaatst en ingeblend. De stipjes die erin staan vind ik erg mooi. 8/10 omg -.- ik heb net de link gezet, en trouwens, ik ben niet zo zielig als jij om vrienden te worden met een manga figuur -.- Dat was twee minuten voor mijn post,toen was ik waanschijnlijk bezig met het plaatsen van mijn bericht. En bedoel je nou dat ík vrienden ben met een manga figuur? Reageren
.Phobia Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 mooi mooi, ( ik zie dat ik je heb geinspireerd, met mijn werkje van een vriendin XD ) Ik weet niet wat je bedoelt, maar dit is niet op iets van jouw gebaseerd Hij bedoeld volgens mij dat de render van jou zijn vriendin is.. Ik vind het plaatje erg mooi,bij deze staat zwart-wit goed. De render is goed geplaatst en ingeblend. De stipjes die erin staan vind ik erg mooi. 8/10 omg -.- ik heb net de link gezet, en trouwens, ik ben niet zo zielig als jij om vrienden te worden met een manga figuur -.- Dat was twee minuten voor mijn post,toen was ik waanschijnlijk bezig met het plaatsen van mijn bericht. En bedoel je nou dat ík vrienden ben met een manga figuur? bossinkje ^^ vergeef me, ik heb het fout opgepakt ik ben nogaal rap op men tenen getrapt ^^ kan ik niets aan doen ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.