Jump to content

missies


portu7112

Recommended Posts

ik vind het raar dat ik eerst de missie Cap the collector[/font] eerst had en dan nu keep your friends close[/font] en dan zal ik waarschijnlijk Copland [/font]als volgende hebben. Dit staat zo niet op Wiki dus wou ik vrage of iemend anders dit al voorgevallen was???(ps2)

(wist ni of dit hier moest of bij missiehulp, want het is eigenlijk toch geen hulp...)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me eerlijk gezegd erg onlogisch, en onmogelijk. Ben je zeker dat de missie Copland de volgende is? Ik denk eerlijk gezegd dat je het over de missie No Escape? hebt. Deze missie start bij de Malibu club en draait om het helpen ontsnappen van brandkastkraker Cam Jones. Samen met de andere bedrijfsmissies kan je, wanneer je dat wil deze missie voltooien na Keep your Friends Close.

Je mag die spoilers trouwens weglaten, GTA Vice City is namelijk al uit sinds 2002.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me eerlijk gezegd erg onlogisch, en onmogelijk. Ben je zeker dat de missie Copland de volgende is? Ik denk eerlijk gezegd dat je het over de missie No Escape? hebt. Deze missie start bij de Malibu club en draait om het helpen ontsnappen van brandkastkraker Cam Jones. Samen met de andere bedrijfsmissies kan je, wanneer je dat wil deze missie voltooien na Keep your Friends Close.

ben niet zeker dat de volgende copland is maar zou wel moeten zijn want die heb ik nog niet gedaan

en ik heb keep your friends close nog niet gedaan en heb ondertusse alle bedrijvenmissies al uitgespeeld dus ook die van de Malibu

off-topic: jij had toch examen, niet aan het leren dus ^_^ ik ook niet... ;)

Bewerkt: door portu7112
Link to comment
Delen op andere websites

Dat lijkt me erg vreemd. De normale volgorde, na het doden van Diaz is deze:

Deze missies volgen elkaar gewoon op, dus het zou me verwonderen mocht de marker voor de missie Copland niet verschijnen. Je kan trouwens controleren of je deze missie wel of niet gehaald hebt. Wanneer je dit wel gedaan hebt, zal voor de ingang van je Mansion een geldmarker verschijnen. Deze loopt op tot een maximum van $5000 per dag. Wanneer je deze marker niet hebt, ga ik me toch zeer de vraag stellen of we hier niet met een bug te maken hebben.

Na de missie Copland, moet je missies doen voor 5 bedrijven en Print Works, en dan kan je aan de missie Cap The Collector beginnen. De storyline eindigt met Keep your Friends Close, zoals je al wist.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Voor het gemak verwijs ik je door naar het GTA Vice City Missieoverzicht, waar alles duidelijk en in volgorde is weergegeven. Let op dat de witte vakjes zijmissies zijn, en niet benodigd zijn om de missie 'Keep your friend close' te kunnen spelen.

Overigens staat er op dezelfde pagina de volgende quote:

3) Om de laatste missies van de storyline te kunnen spelen, moet je de missie 'Copland', alle missies van vijf willekeurige bedrijven hebben voltooid, en de missies van de Print Works.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...