nielsjansen Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 ik deze tut gevolgd: maar als je dat blok en alle wielen er op hebt moet je volgens mij een soort van as maken (dan klik je op een paars ronde bovenin in een toolbar ) maar die heb ik niet. ik heb een van de nieuwste versies van sketchup (niet de free versie). weet iemand wat ik hier moet doen. niels Reageren
Tjerk Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Misschien kun je beter deze Tutorial volgen: Tutorial Deel 1: Tutorial Deel 2: Want bij die andere tutorial lijkt het wel of de maker Speed heeft gebruikt. En de maker van dat liedje ook. Reageren
nielsjansen Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) oke ik heb de video's gevolgd en ik kom weer op hetzelfde uit. als je de wielen er op hebt gezet en je er een verticale streep in hebt gezet, dan moet je boven in een toolbar een dingetje aanklikken, een paars rond draaiend pijltje. maar die heb ik niet. hier zie je een screentje van het filmpje (ik heb het icoontje die ik bedoel met pijlen aangegeven). niels Bewerkt: 19 juni 2008 door nielsjansen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.