Jericho Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Ik had een paar maanden niet met Photoshop gewerkt en ik heb nu nog eens terug een sig gemaakt. Hij is redelijk basic maar ik vind hem toch goed geslaagd. Rate 1/10 Bewerkt: 18 juni 2008 door Jericho Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Zoals je zelf al zegt is hij erg basic ja. De achtergrond is mooi,maar door de achtergrond valt de tekst niet goed op. Dat is dus een punt om de volgende keer op te letten. De render is mooi geplaatst. De volgende keer kan je een render misschien een beetje meer inblenden,dat zou mooier zijn. Om beter te worden met PS kan je natuurlijk altijd nog tutorails volgen,zodat je nog beter word. 7/10 Reageren
Jericho Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik dacht wel dat ik iets vergeten was, het was inblenden... De volgende keer dat ik een sig maak ga ik eens een tutorial volgen... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Ik dacht wel dat ik iets vergeten was, het was inblenden... De volgende keer dat ik een sig maak ga ik eens een tutorial volgen... Ja,een erg goed idee. Zo leer je meer dingen,en word je steeds beter. Elke keer weer andere dingen proberen is het best. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.