PiekeTheCat Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Yu, Ik heb nu alle missies van de storyline gedaan (laatste missie die ik gedaan heb is That special someone) en nu vraag ik mij af wanneer ik dat telefoontje krijg voor deal of revenge te kiezen,weet iemand dat? Alvast bedankt! Grtz PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Gewoon beetje rondrijden, en je kan vrienden bellen na de moord op Darko, dan ga je met ze erover praten. Beetje cruisen... je krijgt vanzelf een telefoontje. Sla anders een paar keer achter mekaar op, dan gaan er sneller uren voorbij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 Heb je op je map geen letter staan bij de stripclub op het derde eiland ? Zo ja dan moet je daar naar toe gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 Ja gwoon een paar keer de game saven en voila Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.