[B]ig [S]moke Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Weeet iemand waar Clarence is? ik kan hem niet vinden.. dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Weeet iemand waar Clarence is? ik kan hem niet vinden.. dank Als je Random Character bedoeld met online dan is het logisch dat je hem niet tegen komt, want het enige wat die optie doet is het switchen van kleren en die niet dat je zomaar een ander persoon word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Ik bedoel .. Clarence.. Dat is een persoon die je in een missie doodt kon schieten.. of laten leven. dan word hij Random Character.. Snapbie um ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Ik bedoel .. Clarence.. Dat is een persoon die je in een missie doodt kon schieten.. of laten leven. dan word hij Random Character.. Snapbie um ? Niet echt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Je weet toch wel wat een Random Character is?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Ik heb een Snapmap voor je gemaakt, waarop de locatie van Clarence Little is aangeduid. Let wel op. Clarence zal er niet de hele dag staan, maar slechts enkele uren. Bewerkt: 18 juni 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 18 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Weet je ook tussen welke tijd ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Weeet iemand waar Clarence is? ik kan hem niet vinden.. dank Als je Random Character bedoeld met online dan is het logisch dat je hem niet tegen komt, want het enige wat die optie doet is het switchen van kleren en die niet dat je zomaar een ander persoon word. wtf probeerde gij met die zin te zeggen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 Weeet iemand waar Clarence is? ik kan hem niet vinden.. dank Als je Random Character bedoeld met online dan is het logisch dat je hem niet tegen komt, want het enige wat die optie doet is het switchen van kleren en die niet dat je zomaar een ander persoon word. wtf probeerde gij met die zin te zeggen ? Rullez speelt kennelijk meer online dan offline... Rullez heeft het over Randomize Character, die je poppeke verandert als je online wilt spelen. de topic starter bedoelt mini missies, zoals die van Clarence, die je soms langs de weg ziet... (blauwe poppekes die alleen op je kleine rader zien (dus niet uitzoomen (met pijltje naar onder)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 Juist Domme Rullez grapje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.