Gta Bram Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Ik heb hier een nieuwe EE gevonden. Ik voer langs een container schip en toen zag ik de naam van het schip: The Wet Dream----> De Natte Droom... Jeweetwel, wat je wel eens kan hebben als je slaapt... Best logisch misschien, Containerschip in het water, Wet Of het al bekend was weet ik ( Sorry anders ) niet maar ik post het toch maar even: Locatie van het schip: http://snapmap.wikigta.org/index.php?remove=1 Later Bewerkt: 23 juni 2008 door Gta Bram Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Lol is wel goed gevonden en natuurlijk typisch R* Gratzz GTAFreak007 Reageren
FerryN Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Leuk gevonden Enige echte Rockstar Humor Had al zoiets verwacht Later Reageren
tjippie Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 hahahah grappig gevonden: vertelt aan me broer... NOHHH!! JIJ HEBT NIEUWE EE GEVONDEN!! ZET HET OP GTAGAMES.NL... tom... hij staat al op gtagames.nl BLAH BLAH BLAH!!! ZET HEM OP GTAGAMES.NL Reageren
Think Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Best logisch misschien, Containerschip in het water, Wet Ja, container in het water... maar natte droom kan ook een andere betekenis hebben... Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Wat voeren die matrozen daar allemaal niet uit Misschien deed Niko dit ook nog xD over de EE moet ik je feliciteren op een nieuwe vondst congratz !!! Reageren
Gta Bram Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Best logisch misschien, Containerschip in het water, Wet Ja, container in het water... maar natte droom kan ook een andere betekenis hebben... ja dat was ik vergeter er bij te zetten;) haha echt weer zoiets voor Rockstar Zo beter Think? het staat er bij hoor! Reageren
Swiggers Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Goeie Easter Egg ! Echt typisch Rockstar Humor. Rockstar maakt altijd wel zulke grapjes.. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Goeie Easter Egg ! Echt typisch Rockstar Humor. Rockstar maakt altijd wel zulke grapjes.. ja idd ik ben benieuwd wat we nog allemaal in het spel kunnen vinden :cya: Reageren
Busenitz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Is dat het schip waar Niko in aankwam in Liberty City? Anders is het misschien ook een verwijzing naar de "America Dream" waarvoor hij zogezegd naar LC kwam[/font]. Bewerkt: 26 juni 2008 door Busenitz Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Is dat het schip waar Niko in aankwam in Liberty City?Anders is het misschien ook een verwijzing naar de "America Dream" waarvoor hij zogezegd naar LC kwam[/font]. moet je me even uitleggen hoe dat een verwijzing is .... wat heeft de "america dream" hiermee te maken. Reageren
ikt Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Een "Wet dream" is een prettige droom. Een American Dream is een prettige droom. :') Maar Niko kwam toch aan in de Platypus? Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik snap die grap van "Natte droom" nog steeds niet. Wie kan hem me uitleggen? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik snap die grap van "Natte droom" nog steeds niet. Wie kan hem me uitleggen? Iedereen moet wel is plassen, toch? En met 'Natte droom' bedoelen ze dat je in je bed heb geplast. Dus, toen je sliep heb je geplast. Overigens wel goed gevonden! En typisch R*ckstars. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.