1974 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik snap die grap van "Natte droom" nog steeds niet. Wie kan hem me uitleggen? Iedereen moet wel is plassen, toch? En met 'Natte droom' bedoelen ze dat je in je bed heb geplast. Dus, toen je sliep heb je geplast. Ja ja maar het is inderdaad weer typisch R* humor dat is iets wat Driver helaas mist . Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Iedereen moet wel is plassen, toch? En met 'Natte droom' bedoelen ze dat je in je bed heb geplast. Dus, toen je sliep heb je geplast. Overigens wel goed gevonden! En typisch R*ckstars. Daar snap ik de grap eigenlijks niet echt van. Niet dat ik zelf in me broek plas maar ik lig er niet in een deuk van. Reageren
straydoggs Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Iedereen moet wel is plassen, toch? En met 'Natte droom' bedoelen ze dat je in je bed heb geplast. Dus, toen je sliep heb je geplast. Overigens wel goed gevonden! En typisch R*ckstars. Daar snap ik de grap eigenlijks niet echt van. Niet dat ik zelf in me broek plas maar ik lig er niet in een deuk van. nee dat bedoelen ze er denkik niet mee dat merk je wel als je 18 + bent ofzo Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 nee dat bedoelen ze er denkik niet mee dat merk je wel als je 18 + bent ofzo Zo lang kan ik niet wachten. Leg uit ik zal heel goed luisteren Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 nee dat bedoelen ze er denkik niet mee dat merk je wel als je 18 + bent ofzo Zo lang kan ik niet wachten. Leg uit ik zal heel goed luisteren durf het niet in eeen formum te zeggen Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Zet het dan gewoon in een spoiler[/font]. Ik wil het echt graag weten. Reageren
sandesh Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Laat ik het maar doen! Als je wat ouder wordt, krijg je vanzelf zin om de liefde te bedrijven [/font]. Om dat uit te voeren heb je als man een vrouw nodig. Maar op sommige momenten kan je dat niet doen (bijvoorbeeld als je slaapt). Maar als je dan in je droom enorme zin hebt om het te doen [/font], dan kan het zo zijn dat je daar over droomt en je daardoor ejaculeert [/font]. Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik begrijp er nog niet veel van. Wat is ejaculeert? Reageren
sandesh Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik begrijp er nog niet veel van. Wat is ejaculeert? Dat je klaar komt, slimmerd! Weet jij niet van het bestaan van Google af ofzo? Reageren
vercettiboy Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) lol zo weinig ervaring Bewerkt: 2 juli 2008 door vercettiboy Reageren
straydoggs Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik begrijp er nog niet veel van. Wat is ejaculeert? Dat je klaar komt, slimmerd! Weet jij niet van het bestaan van Google af ofzo? hahahaha Reageren
FireFighter Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Laat mij maar even, Een natte droom is een zaadlozing van een man tijdens de slaap. In de meeste gevallen is hier geen sprake van seks of masturbatie. Ook is 'dromen over seks' vaak niet aan de orde, hoewel de meeste mensen dit wel denken. Zo'n zaadlozing komt onder andere doordat de man overdag aan seks heeft gedacht of daar mee bezig is geweest, maar kan ook het gevolg zijn van spanningen of conflicten - veroorzaakt door bijvoorbeeld buiten normale routines te treden - die een ontlading zoeken. Bij ongeveer 22% van de jongens komt de eerste zaadlozing in een natte droom. Ongeveer de helft van de jongens krijgt helemaal geen natte droom, dit vaak omdat zij bij het denken aan seks meteen overgaan tot masturbatie. Een natte droom hoeft echter niet alleen voor te komen bij jongens die minder vaak masturberen. Bron: www.wikipedia.nl Reageren
Gta Bram Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Jammer, maar ik heb dit topic toegevoegd voor de easteregg niet voor wat een natte droom nu eigenlijk wel of niet is.. maarja voor de reacties over de EE zelf, Toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.