Jump to content

Nieuwe EE


Gta Bram

Recommended Posts

Ik snap die grap van "Natte droom" nog steeds niet. Wie kan hem me uitleggen?

Iedereen moet wel is plassen, toch? En met 'Natte droom' bedoelen ze dat je in je bed heb geplast. :7 Dus, toen je sliep heb je geplast.

Ja ja :puh: maar het is inderdaad weer typisch R* humor :) dat is iets wat Driver helaas mist :-( .
Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen moet wel is plassen, toch? En met 'Natte droom' bedoelen ze dat je in je bed heb geplast. :7 Dus, toen je sliep heb je geplast.

Overigens wel goed gevonden! :tu:

En typisch R*ckstars. :schater:

Daar snap ik de grap eigenlijks niet echt van. :{ Niet dat ik zelf in me broek plas maar ik lig er niet in een deuk van.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen moet wel is plassen, toch? En met 'Natte droom' bedoelen ze dat je in je bed heb geplast. :7 Dus, toen je sliep heb je geplast.

Overigens wel goed gevonden! :tu:

En typisch R*ckstars. :schater:

Daar snap ik de grap eigenlijks niet echt van. :{ Niet dat ik zelf in me broek plas maar ik lig er niet in een deuk van.

nee dat bedoelen ze er denkik niet mee dat merk je wel als je 18 + bent ofzo :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik het maar doen! Als je wat ouder wordt, krijg je vanzelf zin om de liefde te bedrijven [/font]. Om dat uit te voeren heb je als man een vrouw nodig. Maar op sommige momenten kan je dat niet doen (bijvoorbeeld als je slaapt). Maar als je dan in je droom enorme zin hebt om het te doen [/font], dan kan het zo zijn dat je daar over droomt en je daardoor ejaculeert [/font]. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat mij maar even,

Een natte droom is een zaadlozing van een man tijdens de slaap. In de meeste gevallen is hier geen sprake van seks of masturbatie. Ook is 'dromen over seks' vaak niet aan de orde, hoewel de meeste mensen dit wel denken. Zo'n zaadlozing komt onder andere doordat de man overdag aan seks heeft gedacht of daar mee bezig is geweest, maar kan ook het gevolg zijn van spanningen of conflicten - veroorzaakt door bijvoorbeeld buiten normale routines te treden - die een ontlading zoeken.

Bij ongeveer 22% van de jongens komt de eerste zaadlozing in een natte droom. Ongeveer de helft van de jongens krijgt helemaal geen natte droom, dit vaak omdat zij bij het denken aan seks meteen overgaan tot masturbatie. Een natte droom hoeft echter niet alleen voor te komen bij jongens die minder vaak masturberen.

Bron: www.wikipedia.nl

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, maar ik heb dit topic toegevoegd voor de easteregg niet voor wat een natte droom nu eigenlijk wel of niet is..

maarja voor de reacties over de EE zelf, Toch bedankt! :dans:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...