$NeoSyp$ Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Hallo, Momenteel zit ik met een niet zo ernstig, maar wel jammerlijk schoonheidsfoutje in mijn eigen stad. De stad ziet er goed uit, ook qua belichting, alleen de peds (en CJ) en de motoren die rondrijden (er rijden enkel motoren) zijn erg donker, alsof er geen licht op valt. Als ik 's nachts onder een licht sta dan klopt het wel gewoon. Maar normaal gesproken krijg je toch gewoon licht van de zon? Waarom nu dan niet? Of komt dat doordat ik hoog in de lucht zit, dat daar geen licht zit (wat niet logisch zou zijn maar technisch gezien mogelijk is)? Alvast bedankt! PS: Ik heb nog een klein extra vraagje, waar ik niet echt een nieuw topic voor hoef te openen. Weet iemand wellicht hoe je ervoor zorgt dat er geen politie rondloopt en rijdt? Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Geplaatst: 18 juni 2008 Heb je je col bestanden wel opgeslagen in Col3, die zorgt ervoor dat de lichtval klopt op als wat in aanraking ermee komt. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) Ja, ik heb de col met col3 geexporteerd.. EDIT: Nog even wat geexperimenteerd, en ik zie dat CJ pas donker wordt zodra hij een object uit de stad aanraakt. Als ik naar beneden (het water in) spring, wordt hij zodra hij beneden is weer licht, en dat blijft hij ook. Als hij echter weer omhog gaat, en weer een object aanraakt, wordt hij donker, tot ik het water weer raak. Bewerkt: 19 juni 2008 door $NeoSyp$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.