Jorge_F Geplaatst: 8 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2005 Sorry dat ik zo'n oud topic ophaal maar dat is nog altijd beter dan een nieuw topic openen . Ik heb een vraagje: Ik wil van die lampjes maken die op een bord schijnen. Het is voor GTA3 en voor dit bord: Maar zodra ik op 'Add' klik (2dfx optie gekozen) krijg ik de volgende foutmelding: Ik gebruik MooMapper 0.94. Kan het zijn dat je geen 2dfx dingen kan maken in GTA3? Als iemand hier het antwoord op weet, please vertel het me Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) Sorry dat ik zo'n oud topic ophaal maar dat is nog altijd beter dan een nieuw topic openen .Ik heb een vraagje: Ik wil van die lampjes maken die op een bord schijnen. Het is voor GTA3 en voor dit bord: Maar zodra ik op 'Add' klik (2dfx optie gekozen) krijg ik de volgende foutmelding: Ik gebruik MooMapper 0.94. Kan het zijn dat je geen 2dfx dingen kan maken in GTA3? Als iemand hier het antwoord op weet, please vertel het me Sorry voor de dubbelpost maar er had nog niemand gereageerd en ik wil dit toch even weten . *kijkt naar de qoute* Bewerkt: 16 augustus 2005 door Jorge_F Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik zou het eens met de nieuwste moomapper proberen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Ik zou het eens met de nieuwste moomapper proberen. Die heb ik maar ik blijf het probleem nog steeds houden . (0.94 is toch de nieuwste he?) Reageren
NickDrake Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 omdat hij nog niet bij gtagames staat en ik geen reclame voor andere sites mag maken,heb ik hem upgeload met rapidshare klik voor moomapper 0.95 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 omdat hij nog niet bij gtagames staat en ik geen reclame voor andere sites mag maken,heb ik hem upgeload met rapidshareklik voor moomapper 0.95 Bedankt maar ik had hem al gevonden . Helaas werkt het nog steeds niet, het zal wel aan mij liggen . Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 Hoe geef je dat dan aan in moomapper? Waar je precies wilt dat er lichten op komen? En hoe kun je de coordianten zien van het object? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.