Jump to content

Sa savegame crashed

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb volgens mij versie 1.0 van gta san andreas, en nu heb ik een savegame (ook 1.0) gedownload. Maar als ik die savegame wil laden, crashed san andreas :s

Ps. dit had ik ook bij andere savegames :s

Wat kan ik hieraan doen??

Geplaatst:

Ben je er 100% zeker van dat je Versie 1 hebt van GTA San Andreas? Om dit zeker te weten kan je best eens kijken naar het scherm dat je krijgt bij het opstarten van GTA San Andreas. Dus na de intro, je krijgt dan een scherm met Start Game, Options en Quit Game of iets dergelijks. Staat er dan rechts van onder V2.00, V1.01, of niets? Als er niets staat heb je inderdaad Versie 1.

Je kan het ook zien aan het bestandje script.img dat je kan vinden in een submap van de installatie map van GTA: SA. Meestal is dit deze plek: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Als dit bestandje 568 kb groot is, dan heb je Versie 1. Als dit 562 kb groot is, dan heb je Versie 2.

Als je dan toch Versie 1 hebt kan je altijd eens proberen je spel te herinstalleren. Geen nood je savegames blijven op z'n plaats staan.

Geplaatst:
Ben je er 100% zeker van dat je Versie 1 hebt van GTA San Andreas? Om dit zeker te weten kan je best eens kijken naar het scherm dat je krijgt bij het opstarten van GTA San Andreas. Dus na de intro, je krijgt dan een scherm met Start Game, Options en Quit Game of iets dergelijks. Staat er dan rechts van onder V2.00, V1.01, of niets? Als er niets staat heb je inderdaad Versie 1.

Je kan het ook zien aan het bestandje script.img dat je kan vinden in een submap van de installatie map van GTA: SA. Meestal is dit deze plek: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script. Als dit bestandje 568 kb groot is, dan heb je Versie 1. Als dit 562 kb groot is, dan heb je Versie 2.

Als je dan toch Versie 1 hebt kan je altijd eens proberen je spel te herinstalleren. Geen nood je savegames blijven op z'n plaats staan.

Bedankt ik heb even gekeken, hij is 568 kb groot ;)

Alleen hij heeft nogsteeds hetzelfde probleem :N

Geplaatst:

Het enige wat ik zoeven kan bedenken is dat de grootte van je spel niet is veranderd, maar dat je 'main.scm' is aangepast (voor bijvoorbeeld een nieuwe missie). Een nieuw spel starten of één van je savegames die je met jouw versie speelt starten zou dan wel moeten werken.

Voor de volgende stappen raad ik je aan jouw bestanden, 'main.scm' en 'script.img', te backuppen!

Als je er zelf zo zeker van bent dat je V1 hebt, download dan eens de 'echte' (omdat jouw V1 anders is) V1 files. Eenmaal gedownload, moet je het .rar pakket uitpakken met WinRAR. Als je dat nog niet hebt kun je het op die site downloaden. Pak het dus uit, klik er rechts op en kies 'Uitpakken in ...\V1 Files'. Als hij is uitgepakt, is er een map verschenen. Open die en kopieer de 'main.scm' en 'script.img'. Plaats die in jouw 'data\script'-map (als er om vervanging wordt gevraagd, kies je 'Ja op alles').

Als het goed is moet de 100% savegame nu wél werken, maar jouw eigen savegame(s) niet meer. Mocht je het juist weer andersom willen, moet je even je backups terugzetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...