cavorpa Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 ik heb de img tool 2 gedownload en ik de sunrise(BMW) mod gedowload ik wouw em op de san andreas hebben ik heb de 2 date dff/txd in img tool gezet en de anderen sunrise heb ik weg gehaalt(delite) als ik san andreas opstart dan stopt hij in de midden ik kan er heel boos om worden op me laptop doet sami het goed en op deze pc niet dus ik probeerden img tool en nu Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Misschien komt dit door het verschil in versies? Met versie 2 kun je namelijk niet modden, althans, kan wel maar niet eenvoudig. Je kunt kijken welke versie je hebt door naar de map "Rockstar Games >> GTA San Andreas >> Data >> Script" te gaan, en daar de grootte van het bestandje script.img bekijken. Als die 568 kb is, is het versie 1, als het 562 kb is, is het versie 2. Mocht het zo zijn dat je versie 2 hebt, kan je dit probleem oplossen door deze patch te downloaden. Reageren
cavorpa Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 het is raar ik heb de groote van 588kb Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Dat is niet raar, eigenlijk. Je hebt dan meer auto's erin gedaan, dan dat je gedelete hebt. Dan zul je ingame moeten kijken welke versie je hebt, in het menu wanneer je het spel opstart. Kijk rechtsonderin, staat daar een getal, dan heb je een andere versie. Reageren
cavorpa Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 danke wel hij doet het ik gebruik voortaan img tool maar me pc is traag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.