FerryN Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Heey, Voor de release van IV, stond op wikigta een zaag als wapen. Zit deze ook in de volledige versie? Want op wikigta staat deze niet meer. Dus deze is er niet meer? Later Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Je ziet de zaag wel in een tussenfilmpje tijdens het spel. Maar in het spel zelf kun je hem volgensmij niet gebruiken. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Je ziet de zaag wel in een tussenfilmpje tijdens het spel. Maar in het spel zelf kun je hem volgensmij niet gebruiken. Jammer, ik wou zo graag een wout in stukjes zagen, dit kan dus niet Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Je ziet de zaag wel in een tussenfilmpje tijdens het spel. Maar in het spel zelf kun je hem volgensmij niet gebruiken. Jammer, ik wou zo graag een wout in stukjes zagen, dit kan dus niet Dat kan ook met een Mes. Alleen is de optie om Ped's in stukjes te krijgen uit het spel gelaten. Je kunt hem hoogstens martelen, of er met een auto flink tegenaan rammen. Heb je in ieder geval nog iets van 'leuke effecten'. Reageren
FerryN Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Je ziet de zaag wel in een tussenfilmpje tijdens het spel. Maar in het spel zelf kun je hem volgensmij niet gebruiken. Jammer, ik wou zo graag een wout in stukjes zagen, dit kan dus niet Dat kan ook met een Mes. Alleen is de optie om Ped's in stukjes te krijgen uit het spel gelaten. Je kunt hem hoogstens martelen, of er met een auto flink tegenaan rammen. Heb je in ieder geval nog iets van 'leuke effecten'. Dat laatste komt me bekend voor, een poppetje zat in zijn kofferbak te kijken, en ik stond met de achterkant zijn richting op, dus hem ff in de achteruit gezet. En die mes, ja, dan gebruik ik liever de honkbalknuppel, en sla ik die ventjes van een brug af Later Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Je kan ook een combo doen met een mes , honkbal knuppel. Kwam ik gisteren achter en die combo's zijn echt heel vet. Bijvoorbeeld steekt Niko iemand in zijn rug en dan blijft die doorsteken en dan is die dood [/font] Bewerkt: 20 juni 2008 door igi0n Reageren
Swiggers Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Je kan ook een combo doen met een mes , honkbal knuppel.Kwam ik gisteren achter en die combo's zijn echt heel vet. Bijvoorbeeld steekt Niko iemand in zijn rug en dan blijft die doorsteken en dan is die dood [/font] Dat is gewoon de normale besturing van het mes. Het ligt er aan hoe je voor je slachtoffer staat. Als je voor het slachtoffer staat dan zal niko andere bewegingen maken dan dat je achter hem staat. Reageren
Valto Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Rawr! chainsaw massacre xD dat zou pas vet zijn gewoon zoals in de oude gta's Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Nee serieus. Ga staan met een mes en dan wacht je tot hij slaat en dan druk je snel op A zodat hij bukt en dan druk je een paar keer op B of Y en dan tadaaa combo Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) volgens mij kun je hem mischien wel krijgen op een bouwsite . Bijna 200 Berichten GRTZ GFS Bewerkt: 20 juni 2008 door GreyFox-Smurf Reageren
FireFighter Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Weer een beloofd wapen van Rockstar wat er niet in gekomen is. :duh: Echt k*t dat zoveel beloofde dingen niet zijn waargemaakt. :duh: Reageren
Valto Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Weer een beloofd wapen van Rockstar wat er niet in gekomen is. :duh: Echt k*t dat zoveel beloofde dingen niet zijn waargemaakt. :duh: Als het op wiki staat betekend niet dat R* dit beloofd heeft ik denk dat ze dit hebben gedacht, omdat er in 1 van de trailers zo'n ventje met een zaag staat. Dat is volgens mij die trailer waarin je Faustin hoort zeggen "What are you doing" Reageren
FireFighter Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Weer een beloofd wapen van Rockstar wat er niet in gekomen is. :duh: Echt k*t dat zoveel beloofde dingen niet zijn waargemaakt. :duh: Als het op wiki staat betekend niet dat R* dit beloofd heeft ik denk dat ze dit hebben gedacht, omdat er in 1 van de trailers zo'n ventje met een zaag staat. Dat is volgens mij die trailer waarin je Faustin hoort zeggen "What are you doing" Dat mag zo zijn, maar er zijn wél beloofden dingen die ze niet hebben waargemaakt maar dat doet er niet toe. Foutje dan.. Reageren
Hayte Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Weer een beloofd wapen van Rockstar wat er niet in gekomen is. :duh: Echt k*t dat zoveel beloofde dingen niet zijn waargemaakt. :duh: Als het op wiki staat betekend niet dat R* dit beloofd heeft ik denk dat ze dit hebben gedacht, omdat er in 1 van de trailers zo'n ventje met een zaag staat. Dat is volgens mij die trailer waarin je Faustin hoort zeggen "What are you doing" Dat mag zo zijn, maar er zijn wél beloofden dingen die ze niet hebben waargemaakt maar dat doet er niet toe. Foutje dan.. niet waar, jij noemt door de media gezegde dingen beloofd, ik noem dingen die ik zie in Rockstar's trailers beloofd, al zie je daar nooit Niko echt iets doen, behalve rondlopen, dus zoveel beloven ze neit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.