Jump to content

Zaag


FerryN

Recommended Posts

Je ziet de zaag wel in een tussenfilmpje tijdens het spel. Maar in het spel zelf kun je hem volgensmij niet gebruiken.

Jammer, ik wou zo graag een wout in stukjes zagen, dit kan dus niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet de zaag wel in een tussenfilmpje tijdens het spel. Maar in het spel zelf kun je hem volgensmij niet gebruiken.

Jammer, ik wou zo graag een wout in stukjes zagen, dit kan dus niet :N

Dat kan ook met een Mes. Alleen is de optie om Ped's in stukjes te krijgen uit het spel gelaten. Je kunt hem hoogstens martelen, of er met een auto flink tegenaan rammen. Heb je in ieder geval nog iets van 'leuke effecten'.

Link to comment
Delen op andere websites

Je ziet de zaag wel in een tussenfilmpje tijdens het spel. Maar in het spel zelf kun je hem volgensmij niet gebruiken.

Jammer, ik wou zo graag een wout in stukjes zagen, dit kan dus niet :N

Dat kan ook met een Mes. Alleen is de optie om Ped's in stukjes te krijgen uit het spel gelaten. Je kunt hem hoogstens martelen, of er met een auto flink tegenaan rammen. Heb je in ieder geval nog iets van 'leuke effecten'.

Dat laatste komt me bekend voor, een poppetje zat in zijn kofferbak te kijken, en ik stond met de achterkant zijn richting op, dus hem ff in de achteruit gezet.

En die mes, ja, dan gebruik ik liever de honkbalknuppel, en sla ik die ventjes van een brug af :puh:

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook een combo doen met een mes , honkbal knuppel.

Kwam ik gisteren achter en die combo's zijn echt heel vet.

Bijvoorbeeld steekt Niko iemand in zijn rug en dan blijft die doorsteken en dan is die dood ;)[/font]

Bewerkt: door igi0n
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook een combo doen met een mes , honkbal knuppel.

Kwam ik gisteren achter en die combo's zijn echt heel vet.

Bijvoorbeeld steekt Niko iemand in zijn rug en dan blijft die doorsteken en dan is die dood ;)[/font]

Dat is gewoon de normale besturing van het mes. ;) Het ligt er aan hoe je voor je slachtoffer staat. Als je voor het slachtoffer staat dan zal niko andere bewegingen maken dan dat je achter hem staat.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Weer een beloofd wapen van Rockstar wat er niet in gekomen is. :duh: :duh: Echt k*t dat zoveel beloofde dingen niet zijn waargemaakt. :duh: :duh: :duh::cya:

Als het op wiki staat betekend niet dat R* dit beloofd heeft ;) ik denk dat ze dit hebben gedacht, omdat er in 1 van de trailers zo'n ventje met een zaag staat. Dat is volgens mij die trailer waarin je Faustin hoort zeggen "What are you doing"

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een beloofd wapen van Rockstar wat er niet in gekomen is. :duh: :duh: Echt k*t dat zoveel beloofde dingen niet zijn waargemaakt. :duh: :duh: :duh::cya:

Als het op wiki staat betekend niet dat R* dit beloofd heeft ;) ik denk dat ze dit hebben gedacht, omdat er in 1 van de trailers zo'n ventje met een zaag staat. Dat is volgens mij die trailer waarin je Faustin hoort zeggen "What are you doing"

Dat mag zo zijn, maar er zijn wél beloofden dingen die ze niet hebben waargemaakt maar dat doet er niet toe. Foutje dan.. ^_^:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een beloofd wapen van Rockstar wat er niet in gekomen is. :duh: :duh: Echt k*t dat zoveel beloofde dingen niet zijn waargemaakt. :duh: :duh: :duh::cya:

Als het op wiki staat betekend niet dat R* dit beloofd heeft ;) ik denk dat ze dit hebben gedacht, omdat er in 1 van de trailers zo'n ventje met een zaag staat. Dat is volgens mij die trailer waarin je Faustin hoort zeggen "What are you doing"

Dat mag zo zijn, maar er zijn wél beloofden dingen die ze niet hebben waargemaakt maar dat doet er niet toe. Foutje dan.. ^_^:cya:

niet waar, jij noemt door de media gezegde dingen beloofd, ik noem dingen die ik zie in Rockstar's trailers beloofd, al zie je daar nooit Niko echt iets doen, behalve rondlopen, dus zoveel beloven ze neit :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...