Jump to content

search and delete


bigdarter

Recommended Posts

volgend mij moet ik met deze missie in een politiewagen stappen en op L1 drukken wanner ik dat gedaan heb komt er een soort computer scherm te staan er staat dan search police records als je dat gedaan hebt moet je naar search by name als ik dat gedaan heb moet ik de naam lyle rivas intypen als ik die naam intyp komt er te staan search failed weet iemand hoe dat komt

alvast bedankt

stefan

Link to comment
Delen op andere websites

volgend mij moet ik met deze missie in een politiewagen stappen en op L1 drukken wanner ik dat gedaan heb komt er een soort computer scherm te staan er staat dan search police records als je dat gedaan hebt moet je naar search by name als ik dat gedaan heb moet ik de naam lyle rivas intypen als ik die naam intyp komt er te staan search failed weet iemand hoe dat komt

alvast bedankt

stefan

Let er wel op dat je de naam helemaal correct in moet voeren dus als je alleen al 1 letter fout heb zal hij hem niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alles geprobeerd

maar krijg wel een tom rivas

Misschien een hele stomme vraag maar je hebt wel die missie getriggert... Anders doet hij het niet.

Hoe de missie te halen kan je hier op wikigta vinden.

Succes in ieder geval :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad vreemd. Probeer eens de hele naam "Lyle Rivas" en als dit niet lukt alleen "Lyle". Als Lyle Rivas niet in je Politie computer voorkomt dan heb je wel een groot probleem, want dan kom je niet verder dan deze missie. Het lijkt me tevens zeer onwaarschijnlijk dat "Lyle Rivas" niet in het Politie Systeem zit. Probeer van alles want het moet gewoon lukken. ;)

Nog veel succes...;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad is deze missie erg belangrijk als je de rest wil doen, dus het moet gebeuren. Typ in LYLE RIVAS en doe dat precies zo, één typfoutje zorgt er al voor dat er geen resultaten komen. Als dat nog niet wil lukken kun je hier een savegame aanvraag doen zodat iemand anders het voor je kan doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad is deze missie erg belangrijk als je de rest wil doen, dus het moet gebeuren. Typ in LYLE RIVAS en doe dat precies zo, één typfoutje zorgt er al voor dat er geen resultaten komen. Als dat nog niet wil lukken kun je hier een savegame aanvraag doen zodat iemand anders het voor je kan doen. :)
Hackman, als het Bigdarter het niet lukt dan lukt het de anderen ook niet.. ;) Spijtig genoeg zit er niets anders op dan alles te proberen. ;) En als het echt niet lukt dan kun je altijd nog hier een SaveGame downloaden na de missie Search and Delete. Savegame nummer 21 is Search and Delete en Savegame nummer 22 is één missie na Search and Delete. Als je een Savegame wilt downloaden, dan moet je natuurlijk wel weten hoe het moet. Ik heb hier een Tutorial van het downloaden en uploaden van een missie. Tenzij je dit allemaal al weet. ;)

Nog veel succes...;)

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...