Torritor Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) Beste Leden, De spellen van Command & Conquer (afkorting: C&C) zijn heel erg bekend onder duizenden gamers. Maar daar kom ik niet voor, want ik zit namelijk met het volgende probleem: In 1 van de C&C-spellen, Tiberian Sun, speel ik de GDI-campange. En ik heb 9 missies gehaald. Maar nu het volgende: In missie 10 moet ik een APC met 4 engineers begleiden naar een vervallen GDI-basis. Hiervoor heb ik 3 Hover MLRS gekregen. Dat is een soort medium tank die over land als water kan ''vliegen''. Ik begin gewoon om een aantal units enzo kapot te schieten van Nod of Brotherhood, een andere partij, maar als ik in een bepaalde gedeelte kom, zie ik een grote Obelisk of Light van hun staan. Dat is een krachtig wapen waarmee je vijanden uitschakeld. Het is heel hoog, want de Obelisk of Light is heel erg sterk tegen infantry en tanks. Naast het gebouw is er een weg die ik moet nemen. Ik kan er helaas niet doorheen. Kan iemand mij helpen hoe ik langs het grote verdedigingsgebouw van Nod (de Obelisk of Light) kan komen? Want daar zoals ik al zei, is er een weg die ik moet nemen om naar het vervallen GDI-basis te kunnen komen. Of heeft iemand een tip over missie 10 van de GDI-campagne? Alvast bedankt! M.V.G, Shy-Guy Bewerkt: 19 juni 2008 door Shy-Guy Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ga naar het noorden en je moet een cliff zien. Vernietig het en vernietig de Nod power plants. Nu kan je langs de Obelisk, want die heeft geen power. Nu kan je hem rustig vernietigen. Reageren
Torritor Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Oké, bedankt voor de informatie en ik hoop dat het zal lukken. Weet je ook toevallig hoe ik bij de GDI-basis kan komen? Want Nod heeft de bruggen geblokkeerd door Firestorm te gebruiken. Weet jij een geheime ingang ofzo? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Eigelijk is het gewoon het beste om een walkthrough te lezen vanhet spel. Klik, en zoek naar de missie 'Capture Hammerfest base'. PS: de walkthrough is in het Engels. Reageren
Torritor Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Oké! Bedankt dat je mij naar de goeie richting hebt geholpen, want er zijn denk ik geen andere leden op dit Forum die het spel kennen, vandaar. Ik hoop dat ik de handleiding kan gebruiken die je mij gaf. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Oké! Bedankt dat je mij naar de goeie richting hebt geholpen, want er zijn denk ik geen andere leden op dit Forum die het spel kennen, vandaar. Ik hoop dat ik de handleiding kan gebruiken die je mij gaf. Ik ken het spel hoor. Het is zelfs mijn op 1 na favoriete C&C game! Anders ken ik nog wel een site waar je voor ieder level een saved game kan downloaden. Als je dan niet verder komt kan je gewoon de saved game van de volgende missie downloaden. Maar het is wel voor de First Decade. Reageren
gaman Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Oké! Bedankt dat je mij naar de goeie richting hebt geholpen, want er zijn denk ik geen andere leden op dit Forum die het spel kennen, vandaar. Ik hoop dat ik de handleiding kan gebruiken die je mij gaf. Ik ken het spel hoor. Het is zelfs mijn op 1 na favoriete C&C game! Anders ken ik nog wel een site waar je voor ieder level een saved game kan downloaden. Als je dan niet verder komt kan je gewoon de saved game van de volgende missie downloaden. Maar het is wel voor de First Decade. ik ken hem ook. kent hier iemand SE2k en TS mapediter? Reageren
VforV Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Is dat die missie in Noorwegen ofzo? Met al dat ijs. Daar zit ik namelijk ook vast. Reageren
gaman Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Is dat die missie in Noorwegen ofzo? Met al dat ijs. Daar zit ik namelijk ook vast. ja klopt ik zart daar ook vast als je hem eenmaal doorhebt is het makkelijk. Reageren
Torritor Geplaatst: 19 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 Ik heb de missie met die Obelisk of Light al gehaald, hoor. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 Is dat die missie in Noorwegen ofzo? Met al dat ijs. Daar zit ik namelijk ook vast. Jup, Hammerfest ligt in het noorden van Noorwegen. Reageren
gaman Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Is dat die missie in Noorwegen ofzo? Met al dat ijs. Daar zit ik namelijk ook vast. Jup, Hammerfest ligt in het noorden van Noorwegen. Nog een tip voor iedereen die hem NIET gehaald heeft als je eenmaal die basis hebt probeer dan alle sams op te blazen dan krijg je reinforcements:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.