Jump to content

infurnes verandert in politie auto


lucasso

Recommended Posts

dat heb ik ook al eens gehad ja

toen stond er een supergt op mijn parking en toen ging ik saven en toen ik weer speelde was hij weg.

ik heb ook al eens gezien bij een ander savehouse, dat mijn auto gewoon werd weggebeukt.

ik vind garages net als in SA eigenijk veel beter

laterz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik ook al eens gehad ja

toen stond er een supergt op mijn parking en toen ging ik saven en toen ik weer speelde was hij weg.

ik heb ook al eens gezien bij een ander savehouse, dat mijn auto gewoon werd weggebeukt.

ik vind garages net als in SA eigenijk veel beter

laterz :cya:

Alles kan gebeuren ^_^ ik heb wouten mijn auto zien jatten op m'n parkeerplaats om achter mij aan te gaan :schater: . Misschien waren ze bij jou zo aardig om politiewagens terug te zetten! :D

Link to comment
Delen op andere websites

of iemand met meerdere sterren was in die straat geweest, en toen kwamen er twee politie auto's, die heel precies je auto's eruit beuken, uit de auto stappen (terwijl de auto in de gele regio was) en weg gegaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

dat heb ik ook al eens gehad ja

toen stond er een supergt op mijn parking en toen ging ik saven en toen ik weer speelde was hij weg.

ik heb ook al eens gezien bij een ander savehouse, dat mijn auto gewoon werd weggebeukt.

ik vind garages net als in SA eigenijk veel beter

laterz :cya:

Alles kan gebeuren ^_^ ik heb wouten mijn auto zien jatten op m'n parkeerplaats om achter mij aan te gaan :schater: . Misschien waren ze bij jou zo aardig om politiewagens terug te zetten! :D

Is wel flink klote als je een exclusive Infernus of Futo GT op je parkingspace hebt.

Vooral in mijn geval, overal exclusieve wagens, GT's, Romero en 1 Infernus.

Vooral die Romero is kut als die gestolen zou worden, die is maar 1 keer te krijgen, daarna nooit meer.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem heb ik nog nooit gehad. Had je de auto's wel precies in het gele vlak geplaatst ? Niet dat er één wiel op de stoeprand staat, want dan zijn ze na één keer saven weer weg. Dit probleem heb ik nog nooit gehoord. Misschien heb je wel een bug ontdekt.. ? Dat als je twee infernussen in het gele vlak hebt staat, dat er dan na één keer saven twee 'Police Cars' staan. Dit is dan denk ik gewoon een klein bugje. Je zult vast niet de enige zijn met dit probleem. Alleen het nadeel is dat je nu wel je twee infernussen kwijt bent. ;)

Succes nog verder...;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral die Romero is kut als die gestolen zou worden, die is maar 1 keer te krijgen, daarna nooit meer.

Is dat die kar die je van Brucie krijgt voor dat racen?

Als je die auto waar je inreed in missie No.1 bedoeld is dat een Comet. Ik ben mijn Romero kwijt, maar op een rare manier. ik had politie achter mij aan en ik was bij mijn savehuis waar mijn Romero stond er kwam die dikke politieagentje aan, ik jat een auto en scheurt weg. Ik kijk achteruit en wat denk je wat ik zie? Die politieagentje zit me achterna in MIJN Romero :duh: , maar wat er nog erger was hij reed recht in het water (ik schoot hem z'on beetje door zijn kop :muur: :$ ) :duh::cry: . Hij ging dood in een lijkenwagen :7 . Maar daarna heb ik perongeluk gesaved dus: DAG ROMERO!!! :cry: Ik heb ook paar keertjes meegemaakt dat mijn auto opeens weg was. Hopelijk krijg je een Savehuis met een garage in DLC

Bewerkt: door rhino_
Link to comment
Delen op andere websites

Vooral die Romero is kut als die gestolen zou worden, die is maar 1 keer te krijgen, daarna nooit meer.

Is dat die kar die je van Brucie krijgt voor dat racen?

Nee dat is een Comet. Dus ook niet de Infernus. En de Romero is een lijkwagen waar je aan het eind in moet rijden.

ROMERO.jpg

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem heb ik nog nooit gehad. Had je de auto's wel precies in het gele vlak geplaatst ? Niet dat er één wiel op de stoeprand staat, want dan zijn ze na één keer saven weer weg. Dit probleem heb ik nog nooit gehoord. Misschien heb je wel een bug ontdekt.. ? Dat als je twee infernussen in het gele vlak hebt staat, dat er dan na één keer saven twee 'Police Cars' staan. Dit is dan denk ik gewoon een klein bugje. Je zult vast niet de enige zijn met dit probleem. Alleen het nadeel is dat je nu wel je twee infernussen kwijt bent. ;)

Succes nog verder...;)

DSgregor :cya:

Ik heb ook 2 Infernussen bij een savehuis staan en nog nooit een probleem gehad, behalve dat een van de Indernussen niet meer wou starten nadat ik hem bij een race in de prak had gereden. :D Ik heb wel eens gehoord dat de politie auto's in beslag nemen als ze hun eigen niet kunnen vinden of niet hebben maar dat ze er dan politieauto's in de plaats doen is volkomen nieuw voor me. Ik heb ook wel bij het huis van Playboy X[/font] gehad dat alle auto's tegen mijn geparkeerde auto's aanreden maar dat is gewoon een bug. Dat er één wiel op de stoeprand zit lijkt me ook een beetje onwaarschijnlijk aangezien ik een lange tijd 4 auto's op één parkeerplaatsje had. Gewoon de auto's tegen de stoep aan drukken zodat ze er net niet op zitten en dan nog auto's met de ramen tegen elkaar aan en toen lukte het.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hat de auto's gewoon keurig geparkeerd binnen de lijntjes

maar mischien is het een fout in savegame

ze stonde namelijk percies zo als bij een politie bureu nja wel kut ben ik mijn infurnes kwijt :cry::cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook ooit de Comet die je in het begin van Stevie krijgt (nouja, krijgt...) kwijtgeraakt omdat deze ineens van de parkeerplaats verdwenen was. Weet iemand waar je deze kunt vinden, want ik ben hem zelf nog nooit tegengekomen.

Overigens is het wel vervelend dat als je een taxi naar je savehouse neemt, deze bij aankomst vaak op de auto's op je parkeerplaats inbeukt. Dan kun je ze steeds weer recht gaan zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...