Jump to content

infurnes verandert in politie auto


lucasso

Recommended Posts

Ik ben ook ooit de Comet die je in het begin van Stevie krijgt (nouja, krijgt...) kwijtgeraakt omdat deze ineens van de parkeerplaats verdwenen was. Weet iemand waar je deze kunt vinden, want ik ben hem zelf nog nooit tegengekomen.

Overigens is het wel vervelend dat als je een taxi naar je savehouse neemt, deze bij aankomst vaak op de auto's op je parkeerplaats inbeukt. Dan kun je ze steeds weer recht gaan zetten.

Ik zet altijd een waypoint een straat verderop, zodat die taxis niet me wagens eraf beuken.

Werkt goed, en is ook nog sneller, snel een waypoint neerzetten is sneller dan een destination vinden in die lijst, want de waypoint staat altijd als eerste.

Hopelijk kun je er wat mee.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
dat heb ik ook al eens gehad ja

toen stond er een supergt op mijn parking en toen ging ik saven en toen ik weer speelde was hij weg.

ik heb ook al eens gezien bij een ander savehouse, dat mijn auto gewoon werd weggebeukt.

ik vind garages net als in SA eigenijk veel beter

laterz :cya:

Alles kan gebeuren ^_^ ik heb wouten mijn auto zien jatten op m'n parkeerplaats om achter mij aan te gaan :schater: . Misschien waren ze bij jou zo aardig om politiewagens terug te zetten! :D

Is wel flink klote als je een exclusive Infernus of Futo GT op je parkingspace hebt.

Vooral in mijn geval, overal exclusieve wagens, GT's, Romero en 1 Infernus.

Vooral die Romero is kut als die gestolen zou worden, die is maar 1 keer te krijgen, daarna nooit meer.

Later

Waar is de Futo GT

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...