Michael_Scofield94941 Geplaatst: 19 februari 2010 Rapport Geplaatst: 19 februari 2010 Soort: SCM_Scripting Programma: Sannybuilder Vorm: Videotutorial GTA: GTA Vice City Onderwerp tutorial: Minigames leren maken ( zoals Bierbuikje's [sA] [CLEO] Prison Escape mod ) Reageren
Beagle Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Je wilt een videotutorial over hoe je een minigame script ..? Je moet gewoon tutorials gaan volgen die in de Master Tutorial List staan en SCM beheersen, dan kan je alles maken wat je wil. Reageren
pietjesss Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Soort: Overig Programma: Kladblok Vorm: uitleg GTA: Vice City Onderwerp tutorial: hoe kan ik bijv. handling.cfg bewerken en opslaan? (bewerken lukt me maar ik kan niet opslaan) Reageren
Fezz Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Start Kladblok op als Administrator. En als je opslaat, kun je een titel kiezen. Type daar in: (De naam van het bestand).dat (Ofzo) Onder de naam kiezen kun je de bestandsextensie veranderen. Hij staat automatisch op .txt, maar je moet hem zetten op alle bestanden. Reageren
game~skater Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Soort: SCM Programma: Sannybuilder Vorm: uitleg GTA:SA Onderwerp tutorial: interiors laden etc. Reageren
Beagle Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Zoek in de opcode search tool naar "interior" en je vind alles wat er mee te maken heeft. Het spreekt allemaal wel voor zich. Reageren
game~skater Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Zoek in de opcode search tool naar "interior" en je vind alles wat er mee te maken heeft. Het spreekt allemaal wel voor zich. Maar ik wil een soort transfender mod maken, En ik weet niet hoe dat gaat met die interiors laden en er dan een auto inzetten etc. Reageren
Beagle Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Probeer dit eens: select_interior 0 // interior nummers in SannyBuilder helpfile, 0 = buiten // laad hier je model, requesten en checken of die available is ...: load model #admiral // maak het voertuig, doe er mee wat je wil 1@ = car.create(#admiral, 100.0, 200.0, 100.0) // auto linken aan interior 0840: link_car 1@ to_interior 0 // actor linken aan interior, voor als je zelf in het interior wil staan 0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0 // je rommel in de interior zetten. Je moet natuurlijk wel de goede coordinaten opzoeken car.putAt(1@, 100.0, 200.0, 100.0) actor.putAt($PLAYER_ACTOR, 100.0, 200.0, 100.0) Reageren
game~skater Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Geplaatst: 26 juli 2010 Probeer dit eens: select_interior 0 // interior nummers in SannyBuilder helpfile, 0 = buiten // laad hier je model, requesten en checken of die available is ...: load model #admiral // maak het voertuig, doe er mee wat je wil 1@ = car.create(#admiral, 100.0, 200.0, 100.0) // auto linken aan interior 0840: link_car 1@ to_interior 0 // actor linken aan interior, voor als je zelf in het interior wil staan 0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0 // je rommel in de interior zetten. Je moet natuurlijk wel de goede coordinaten opzoeken car.putAt(1@, 100.0, 200.0, 100.0) actor.putAt($PLAYER_ACTOR, 100.0, 200.0, 100.0) Daar is mijn tutorial, geweldig! Dankje. Reageren
Kratod Geplaatst: 31 juli 2010 Rapport Geplaatst: 31 juli 2010 Soort: Modding Programma: gmax Vorm: uitleg GTA: overig Onderwerp tutorial: Hoe je een weg(Inc. gebouw) kan moden. MVG. Kratod Reageren
Basssss Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Soort: Cleo scripten. Programma: Sanny Builder. Vorm: Uitleg tutorial. GTA: San Andreas. Onderwerp tutorial: Hoe je via je Cleo script een nieuwe file kan maken om dingen in op te slaan en het vervolgens weer openen als de speler het spel weer herstart. Ik weet dat er in de bijgevoegde handleiding wat informatie staat, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het precies in z'n werk gaat. Reageren
gtaewald Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 (bewerkt) Soort: Modelling / Finishing Touches Programma: 3ds Max Vorm: Afwerken GTA: San Andreas Onderwerp tutorial: Ik wil de wapens die ik zelf heb gemodelt ingame zetten (Ik weet wel hoe ik ingame moet zetten.), maar ik moet eerst nog een glans er op zetten en belichten. Bewerkt: 8 januari 2011 door gtaewald Reageren
Los-Santos Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 (bewerkt) Soort: Script mod Programma:- Vorm: Uitleg GTA: San Andreas Onderwerp tutorial: Ik wil leren om een Enex te plaatsen die naar een interior gaat Bewerkt: 30 maart 2011 door Los-Santos Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Soort: Modeling / Texturing Programma: 3D Studio, RW Analyze Vorm: Tekst Tutorial GTA: San Andreas Onderwerp tutorial: UV animaties maken. De tutorial van Wazuup in de MTL werkt niet meer (dat heb je nou met videotuts ..) en de link naar de scripts is ook dood. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 (bewerkt) De tutorial van Wazuup in de MTL werkt niet meer (dat heb je nou met videotuts ..) en de link naar de scripts is ook dood. Kijk: http://www.megaupload.com/?d=KMVAJ9XC . De scripts kan je nog wel vinden op internet/downloaddatabase. Succes! Bewerkt: 2 april 2011 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.