Jump to content

Tutorial Aanvraag-topic


Recommended Posts

Posted

Soort: SCM_Scripting

Programma: Sannybuilder

Vorm: Videotutorial

GTA: GTA Vice City

Onderwerp tutorial: Minigames leren maken ( zoals Bierbuikje's [sA] [CLEO] Prison Escape mod )

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Beagle

    8

  • Dutchy3010

    3

  • game~skater

    3

  • GTA_K

    3

Posted

Je wilt een videotutorial over hoe je een minigame script :cab:..? Je moet gewoon tutorials gaan volgen die in de Master Tutorial List staan en SCM beheersen, dan kan je alles maken wat je wil.

  • 3 months later...
Posted

Soort: Overig

Programma: Kladblok

Vorm: uitleg

GTA: Vice City

Onderwerp tutorial: hoe kan ik bijv. handling.cfg bewerken en opslaan? (bewerken lukt me maar ik kan niet opslaan)

Posted

Start Kladblok op als Administrator. En als je opslaat, kun je een titel kiezen. Type daar in: (De naam van het bestand).dat (Ofzo) Onder de naam kiezen kun je de bestandsextensie veranderen. Hij staat automatisch op .txt, maar je moet hem zetten op alle bestanden.

  • 1 month later...
Posted

Soort: SCM

Programma: Sannybuilder

Vorm: uitleg

GTA:SA

Onderwerp tutorial: interiors laden etc.

Posted

Zoek in de opcode search tool naar "interior" en je vind alles wat er mee te maken heeft. Het spreekt allemaal wel voor zich.

Posted

Zoek in de opcode search tool naar "interior" en je vind alles wat er mee te maken heeft. Het spreekt allemaal wel voor zich.

Maar ik wil een soort transfender mod maken, En ik weet niet hoe dat gaat met die interiors laden en er dan een auto inzetten etc.

Posted

Probeer dit eens:

select_interior 0 // interior nummers in SannyBuilder helpfile, 0 = buiten

// laad hier je model, requesten en checken of die available is
...: load model #admiral

// maak het voertuig, doe er mee wat je wil
1@ = car.create(#admiral, 100.0, 200.0, 100.0)

// auto linken aan interior
0840: link_car 1@ to_interior 0 

// actor linken aan interior, voor als je zelf in het interior wil staan 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0

// je rommel in de interior zetten. Je moet natuurlijk wel de goede coordinaten opzoeken
car.putAt(1@, 100.0, 200.0, 100.0)
actor.putAt($PLAYER_ACTOR, 100.0, 200.0, 100.0)

Posted

Probeer dit eens:

select_interior 0 // interior nummers in SannyBuilder helpfile, 0 = buiten

// laad hier je model, requesten en checken of die available is
...: load model #admiral

// maak het voertuig, doe er mee wat je wil
1@ = car.create(#admiral, 100.0, 200.0, 100.0)

// auto linken aan interior
0840: link_car 1@ to_interior 0 

// actor linken aan interior, voor als je zelf in het interior wil staan 
0860: link_actor $PLAYER_ACTOR to_interior 0

// je rommel in de interior zetten. Je moet natuurlijk wel de goede coordinaten opzoeken
car.putAt(1@, 100.0, 200.0, 100.0)
actor.putAt($PLAYER_ACTOR, 100.0, 200.0, 100.0)

Daar is mijn tutorial, geweldig!

Dankje.

Posted

Soort: Modding

Programma: gmax

Vorm: uitleg

GTA: overig

Onderwerp tutorial: Hoe je een weg(Inc. gebouw) kan moden.

MVG. Kratod :bier:

  • 1 month later...
Posted

Soort: Cleo scripten.

Programma: Sanny Builder.

Vorm: Uitleg tutorial.

GTA: San Andreas.

Onderwerp tutorial: Hoe je via je Cleo script een nieuwe file kan maken om dingen in op te slaan en het vervolgens weer openen als de speler het spel weer herstart. Ik weet dat er in de bijgevoegde handleiding wat informatie staat, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe het precies in z'n werk gaat. :)

  • 4 months later...
Posted (edited)

Soort: Modelling / Finishing Touches

Programma: 3ds Max

Vorm: Afwerken

GTA: San Andreas

Onderwerp tutorial: Ik wil de wapens die ik zelf heb gemodelt ingame zetten (Ik weet wel hoe ik ingame moet zetten.), maar ik moet eerst nog een glans er op zetten en belichten.

Edited by gtaewald
  • 2 months later...
Posted (edited)

Soort: Script mod

Programma:-

Vorm: Uitleg

GTA: San Andreas

Onderwerp tutorial: Ik wil leren om een Enex te plaatsen die naar een interior gaat

Edited by Los-Santos
Posted

Soort: Modeling / Texturing

Programma: 3D Studio, RW Analyze

Vorm: Tekst Tutorial

GTA: San Andreas

Onderwerp tutorial: UV animaties maken.

De tutorial van Wazuup in de MTL werkt niet meer (dat heb je nou met videotuts ..) en de link naar de scripts is ook dood.

Posted (edited)

De tutorial van Wazuup in de MTL werkt niet meer (dat heb je nou met videotuts ..) en de link naar de scripts is ook dood.

Kijk: http://www.megaupload.com/?d=KMVAJ9XC . De scripts kan je nog wel vinden op internet/downloaddatabase. Succes!

Edited by Beagle

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...