Los-Santos Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 (bewerkt) Soort: Interior Solid Maken Programma: - Vorm: Tekst/Video Tutorial GTA: San Andreas Onderwerp tutorial: Van een interior de muur en de vloeren solid maken. In dit geval de 'Secret Valley'. Bewerkt: 3 april 2011 door Los-Santos Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 juni 2011 Rapport Geplaatst: 28 juni 2011 Soort: Script mod Programma:- Vorm:tekst is genoeg GTA:4 Onderwerp tutorial:Bus mod v.1.0.1.1. Reageren
youssef96 Geplaatst: 25 december 2011 Rapport Geplaatst: 25 december 2011 (bewerkt) Is er een tutorial voor het converteren van fsx vliegtuigen naar GTA SA??? Of die van FlightGear ????? Bewerkt: 26 december 2011 door youssef96 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 Is er een tutorial voor het converteren van fsx vliegtuigen naar GTA SA??? Of die van FlightGear ????? Die is er niet denk ik Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Soort: SCM Programma: - Vorm: Uitleg GTA: SA Onderwerp tutorial: Ik zou graag Emergency Lights Mod installeren, maar dan wel voor CLEO 3. Deze kan ik helaas niet vinden.. Hulp? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.