Jump to content

Kan geen GTA spelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan geen GTA meer spelen :duh:

Als ik een server join dan schiet de ping in eens omhoog (altijd gehad) dan dan gebeurt er niks meer.

Als ik in MTA ga komt dat plaatsje van Stop Playing with yourself en dan gebeurt er weer niks.

En als ik SP start gebeurt er ook al niks. Waar kan dit aan liggen?

Geplaatst:
Heb je al geprobeerd gta sa opnieuw te installeren? Of heb je onlangs nog iets aangepast aan gta sa?

GTA, SAMP, MTA opnieuw geinstaleert, en ja ik heb mods maar die heb ik al heel lang en daardoor heeft hij het altijd gedaan. Ook met de nieuwste versie van SAMP (test versie)

Geplaatst: (bewerkt)

En als je nu eens met een no-cd crack probeert

URL VERWIJDERD

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

URL VERWIJDERD

ILIGAAL!

Verwijder 'gta.set' in 'mijn documenten/gta san andreas/'

Geplaatst:

URL VERWIJDERD

ILIGAAL!

Dat is toch niet per sé illegaal...

Als je nu de game hebt gekocht, kan je toch zonder zorgen een no-cd crack downen. Want je hebt het game al wel gekocht, en mocht je het nu kwijt zijn of te hard beschadigt hebben, is een no-cd wel handig.

Geplaatst:

URL VERWIJDERD

ILIGAAL!

Dat is toch niet per sé illegaal...

Als je nu de game hebt gekocht, kan je toch zonder zorgen een no-cd crack downen. Want je hebt het game al wel gekocht, en mocht je het nu kwijt zijn of te hard beschadigt hebben, is een no-cd wel handig.

Niet alleen mensen met een DVD-Rom downloaden No CD-cracks, ook mensen die die niet bezitten. Als er hier dan links geplaatst worden naar die dingen (terwijl dit een officiële fan-site is), kán het illegaal zijn. Vandaar dat ze de links hier verwijderen, want niet alleen eerlijke (mensen die het spel dus gekocht hebben) gebruiken ze.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...