Tim14 Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Trainerslegende Rinus Michels is overleden 3/3/2005 8 :39 Rinus Michels is overleden. De voormalige speler en trainer van Ajax en het Nederlands elftal werd 77 jaar. Michels vierde zijn grootste triomfen als coach. Met Ajax won hij begin jaren zeventig twee keer de Europa Cup I, waarna hij Barcelona voor het eerst in lange tijd aan het landskampioenschap hielp. Met het Nederlands elftal pakte hij de enige hoofdprijs die Oranje ooit won. Onder de Generaal, geroemd om zijn droge humor en gevreesd om zijn discipline, werd Nederland in 1998 Europees kampioen in Duitsland. Bijna twee weken geleden onderging Michels in het Belgische Aalst een hartoperatie, waarbij een defecte hartklep werd vervangen. Drie dagen na de ingreep leek de Amsterdammer het 'naar omstandigheden' goed te maken. Bron: vi.nl Verschrikkelijk! hij heeft veel voor Ajax en Nederland betekent RIP Reageren
The Outlaw Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 verlies voor het NL voetbal ik mocht die man graag, hij kwam over als een oprecht persoon ik wens de Famillie van Rinus veel sterkte Rinus R.I.P Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 Hij was een heel goeie trainer spijtig dat ze allemaal gaan :crying: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 agh ja... was een goede trainer zonder meer... maar we gaan toch allemaal een keer.... ik wens de familie van michels veel sterkte Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 R.I.P. Rinus Michels, gecondoleerd en sterkte aan de naaste vrienden en familie. Het was goeie, maar strenge coach alias The General. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.