Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik een gebouw mod toevoeg aan San Andreas, kan ik dit gebouw dan er weer uithalen, net zoals bij auto's die kun je er ook weer uithalen.

Alvast bedankt

En is er een mod tool voor gebouwen?

Bewerkt: door Marinogangsta
Geplaatst:

Als je een gebouw toevoegd kan je hem ook weer verwijderen, ik zou verder niet weten hoe dat werkt maar je zou dan gewoon de toegevoegde bestanden verwijderen.

Geplaatst:
Als je een gebouw toevoegd kan je hem ook weer verwijderen, ik zou verder niet weten hoe dat werkt maar je zou dan gewoon de toegevoegde bestanden verwijderen.

Weet iemand wel hoe dit moet??

Geplaatst:

Dat hangt er helemaal van af hoe jij het gebouw op de eerste plaats geïnstalleerd hebt. Heb je txd, dff en col bestanden toegevoegd aan een .img bestand, dan haal je deze er weer uit. Heb je bestanden vervangen, dan vervang je deze door originele backups. Heb je een .ipl bestand toegevoegd, dan verwijder je deze. Heb je regels toegevoegd in bestaande .ipl's, dan haal je deze weer weg. etc etc.

Elke mod die je in het spel zet kun je er ook weer uithalen. Zolang je maar backups maakt van bestanden die je gaat vervangen.

Overigens is er geen automatische tool (à la SAMI) voor gebouwen, als je dat bedoelt. Je kunt natuurlijk wel gewoon IMG Tool 2.0 gebruiken om textures en models te wijzigen. Dan hangt het er nog vanaf welke mod je hebt of je nog meer moet doen dan wat bestandjes te verwisselen. In de meeste gevallen moet je gewoon de meegeleverde readme.txt even doorlezen en de instructies volgen.

Geplaatst:

Als je andere gebouwen erin wil zetten,

gaat dat het makkelijkst met de Mapeditor.

(Hier te downloaden: >>klik<<)

Hiermee kan je heel gemakkelijk gebouwen plaatsen/verwijderen.

Veel succes :tu:

klikoe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...