Jump to content

memory card

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een memory card maar nou start ik gta sa op en hij load mijn game niet ik druk op start en op load game staat er dat er geen save game is.ik haal sa uit me ps2 en ik kijk bij browser wat denk je allemaal bluiwe blokjes ik ga daar op staan staad er damaged alles is beschadigd ik gebruik ar max als het niet goed komt dan mol ik die ps2 en de maken van de memory card :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Geplaatst:
ik heb een memory card maar nou start ik gta sa op en hij load mijn game niet ik druk op start en op load game staat er dat er geen save game is.ik haal sa uit me ps2 en ik kijk bij browser wat denk je allemaal bluiwe blokjes ik ga daar op staan staad er damaged alles is beschadigd ik gebruik ar max als het niet goed komt dan mol ik die ps2 en de maken van de memory card :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

zit er niet een probleem im dan Armax dan, kan het daardoor niet door komen, dat je iets verkeerd hebt gedaan :(

Geplaatst:

jah meschien wel want ik wou de nieweu codelijst er ophebben maar dat wou eerst wel

ik start vanmorgen ar max op en de nieuwe codelijst staat er niet meer op dus als iemand iets weet wat ik moet doen zeg het dan ff anders graag het e-mail adres van die gasten die die ar max hebbe uitgevonden dat stuur ik daar ff een e-mail heen :angry:

Geplaatst:

ARMAX beschadigen ps2 of memory card? :blink:

Zoals je al ging doen is een e-mail sturen.

Lijkt me wel het beste die kunnen je helpen ;)

Geplaatst:

Ik heb dat ook al eens gehad maar ik heb geen armaxe ik had de ps2 uitgezet toe hij bezig was met saven :(

Geplaatst:
Ik heb dat ook al eens gehad maar ik heb geen armaxe ik had de ps2 uitgezet toe hij bezig was met saven :(

Dat is erg stom, maarja, geduld is voor sommige mensen een vreemd verschijnsel blijkt wel... <_<

Geplaatst:

Armax kan ik niks met je memorycard doen. Je zal wel je ps2 uitgedaan hebben toen die aan het saven was.

Geplaatst:

nou hij kan er wel iets mee doen hoor dat is de niuwe codelijst dat zet die op je memorycard :angry: maar ik ga een e-mail naar hun sturen en ik eis dat die gast net zo ver voor mij komt of ik kan hem neer :angry: :angry: :angry: dus meneer van de memorycard WATCH YOUR BACK YOU NEVER NOW WHEN I AM ATH YOUR PLACE

Geplaatst:
nou hij kan er wel iets mee doen hoor dat is de niuwe codelijst dat zet die op je memorycard :angry: maar ik ga een e-mail naar hun sturen en ik eis dat die gast net zo ver voor mij komt of ik kan hem neer :angry: :angry: :angry: dus meneer van de memorycard WATCH YOUR BACK YOU NEVER NOW WHEN I AM ATH YOUR PLACE

Kijk, zo werkt 't niet in deze wereld, veel mensen denken dat helaas wel. Maar dat is zeker niet 't verhaal. Jij doet iets fout, niet die maker ervan... <_< Dus kan hij er niks aan doen en nu is 't jouw probleem... Ik zou zeggen, begin overnieuw en maak je aub niet zo druk, ik was bijna bij 't einde en toen moest ik ook door bepaalde redenen overnieuw beginnen. :( En dat is inderdaad k*t, maar wat moet je dan? 't spel niet meer spelen? :unsure: Dat zou echt zonde zijn! ;)

Geplaatst:
nou hij kan er wel iets mee doen hoor dat is de niuwe codelijst dat zet die op je memorycard  :angry: maar ik ga een e-mail naar hun sturen en ik eis dat die gast net zo ver voor mij komt of ik kan hem neer :angry:  :angry:  :angry: dus meneer van de memorycard    WATCH YOUR BACK YOU NEVER NOW WHEN I AM ATH YOUR PLACE

Kijk, zo werkt 't niet in deze wereld, veel mensen denken dat helaas wel. Maar dat is zeker niet 't verhaal. Jij doet iets fout, niet die maker ervan... <_< Dus kan hij er niks aan doen en nu is 't jouw probleem... Ik zou zeggen, begin overnieuw en maak je aub niet zo druk, ik was bijna bij 't einde en toen moest ik ook door bepaalde redenen overnieuw beginnen. :( En dat is inderdaad k*t, maar wat moet je dan? 't spel niet meer spelen? :unsure: Dat zou echt zonde zijn! ;)

als je mij niet kan helpen reageer dan ook a.u.b. niet maar het is al klaar

ik heb me memory card geformateerd ben nu wel alles kwijt maar goed beter dan nixmaar voor alle goeie antwoorden bedankt

Geplaatst:

ik heb me memory card geformateerd ben nu wel alles kwijt maar goed beter dan nixmaar voor alle goeie antwoorden bedankt

Ik mag alles zeggen wat ik wil. Misschien was 't in jouw ogen onzinnig, maar dat jij iemand gaat bedreigen vind ik niet echt normaal. Dat wilde ik even laten weten. Maar misschien had ik m'n mond beter dicht kunnen houden, op dat moment vond ik van niet...

Geplaatst:

Ik mag alles zeggen wat ik wil. Misschien was 't in jouw ogen onzinnig, maar dat jij iemand gaat bedreigen vind ik niet echt normaal. Dat wilde ik even laten weten. Maar misschien had ik m'n mond beter dicht kunnen houden, op dat moment vond ik van niet...

was een grapje denk je nou egt dat ik dat doe??????

en lama zitte met dit onderwerp alles is er af en ik heb me memorycard geformateerd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...