CoolieJoolie Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Gegroet forum leden, Tijdens het spelen van GTA SA, dan rij ik meestal over de weg maar als ik in de verte van de weg kijk dan zie ik een zwarte stuk weg, maar als ik dichtbij word de textures van zelf klaar met laden, wat kan ik hier tegen doen, en de settings staan al erg laag bij mij. Is hier een oplossing voor? Alvast bedankt, Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Dit hoort bij het spel, het is zo bedoeld maar de uitwerking is niet zo mooi. Die zwarte plekken zouden de weerspiegeling moeten voorstellen wat je normaal ook hebt boven een warm/heet wegdek (IRL). Veroorzaakt door de warme lucht boven het wegdek waardoor licht op een andere manier wordt gebroken, vaak lijkt het net op natte plekken op het wegdek terwijl het 30 graden is zonder een wolkje aan de lucht. Die zwarte plekken zouden dat moeten nabootsen, maar zoals ik al zei is de uitwerking in SA niet zo mooi. Compleet normaal dus. Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Dit hoort bij het spel, het is zo bedoeld maar de uitwerking is niet zo mooi. Die zwarte plekken zouden de weerspiegeling moeten voorstellen wat je normaal ook hebt boven een warm/heet wegdek (IRL). Veroorzaakt door de warme lucht boven het wegdek waardoor licht op een andere manier wordt gebroken, vaak lijkt het net op natte plekken op het wegdek terwijl het 30 graden is zonder een wolkje aan de lucht. Die zwarte plekken zouden dat moeten nabootsen, maar zoals ik al zei is de uitwerking in SA niet zo mooi.Compleet normaal dus. Ik denk het niet, wacht ik post zo wel een screen je moet wel even wachten, want ik ga eten. Hier is de screen: Snap je? en als je dit wel bedoelt, is er dan iets tegen dat? Een mod ofzoow. Of dat je iets kan aanpassen aan gta sa >>> Door -Matthijs-: Triple-post samengevoegd. Gebruik de volgende keer even de "Bewerk-knop" om meerdere berichten achter elkaar te voorkomen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.