brian991 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik schaam me un beetje 2de keer vandaag dat ik hulp vraag maar zou iemand mij mischien kunnen helpen met the first date ik krijg alle 4 de overvallen niet :$ alvast bedankt GTASAsf1.b
Hanneswasco Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) First Date - Tanker Commander -- Mission Passed! Beloning: $ 5000 Extra: Ik heb bij het behalen van deze missie geen cheats en/of mods gebruikt. Savegame: Bewerkt: 19 juni 2008 door Hanneswasco
brian991 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Bedankt Hanneswasco als iemand ook nog de andere drie overvallen kan doen is het helemaal geweldig, ik probeer zelf nog een keer als het is gelukt zet ik het hier wel. ps. jullie kunnen gewoon doorgaan met de savegame die Hanneswasco heeft gepost bedankt Edit: ik zie dat je ze alle 4 had gedaan ik dacht alleen die met de truc nogmaals bedankt Hanneswasco Bewerkt: 20 juni 2008 door brian991
ZUMZUM Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Je moet 1 missie doen, daarna krijg je een paar missies van andere opdrachtgevers, en daarna moet je die drie andere missies doen. Je moet nu dus eerst even 1 of 2 andere missies doen. Ik weet uit mijn hoofd niet welke. Daarna komt er een roze C op de kaart, en die is van Catalina en dan kun je de andere 3 missies doen. PS: Hanneswasco heeft trouwens ook een beloning vergeten, je kunt namelijk nu trucker missies doen op zon plaats op het SF eiland, maar dat dichtbij LS ligt. Kijk op de kaart
Recommended Posts