js007 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Ik was eens aan het dtappen in liberty city en opeens ging iemand zijn gsm en die ringtone was het liedje 'joyride' die je ook hoort in de eerst gta Reageren
Gijsso Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Dat kan best zijn, maar weet je heel zeker dat het van een mobiel kwam en niet van de auto's die langs kwamen?? Reageren
js007 Geplaatst: 19 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Dat kan best zijn, maar weet je heel zeker dat het van een mobiel kwam en niet van de auto's die langs kwamen?? nee, het was wel degelijk een gsm ik hoorde zelfs iemand opnemen en praten Reageren
straydoggs Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Dat kan best zijn, maar weet je heel zeker dat het van een mobiel kwam en niet van de auto's die langs kwamen?? nee, het was wel degelijk een gsm ik hoorde zelfs iemand opnemen en praten klopt volgenst mij heeft niko die ook in ze tella staan Reageren
mc-mo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Als je nieuwe ringtones wil ga je gewoon naar internet café, dan kan je ringtones downloaden zodat je die op je mobiel heb. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Had eens op Youtube een clipje gezien waarin er een paar ringtones voorkwamen en twee deden me denken aan de theme van CSI en de pager toon van Claude uit Gta III Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 ik heb ook eens het intro muziekje van gta III gehoord denk ik Reageren
Hayte Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 intro muziekje kan je ook zelf als ringtone hebben hij heet Pager en krijg je standaard bij je eerste mobieltje Reageren
Tsirapo Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 intro muziekje kan je ook zelf als ringtone hebben hij heet Pager en krijg je standaard bij je eerste mobieltje ga ik dat toch wel gebruike zeker dat is pure nostalgie of misschien science of crime CSI stoerheid Reageren
vercettiboy Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 ik had ergens gehoord dat als je een straatmuzikant geld geeft je een ringtone krijgt kweet het wel niet zeker Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 ik had ergens gehoord dat als je een straatmuzikant geld geeft je een ringtone krijgtkweet het wel niet zeker Ja dat klopt, als je alle straatmuzikanten in LC geld heb gegeven krijg je de nieuwe Ringtone. Ik weet niet precies hoeveel muzikanten er zijn , en waar ze uithangen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.