Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Deze mod is nog in beta...

GTA_SA_Cleo3_Mission_loader

gtasadh8.png

Je favoriete missie snel spelen zonder eerst andere missies te doen?

je kan heel makkelijk met deze mod alle 102 gta sa missie spelen.

je drukt ingame gewoon op Ctrl+Tab en je krijgt een menu te zien.

je kan door onderaan het menu naar de volgend pagina of terug.

er zien intotaal 10 pagina's met missie. er zijn in totaal 102 missie's.

Screen 1:

b2e7b3f0.png

Screen mission menu:

fe153973.png

-Mirror1: GTA_SA_Cleo3_Mission_loader.zip

-Mirror2: download

Open het menu met Ctrl+Tab!

Er zijn Bugs, zoals dat sommige missie niet gespeeld kunnen worden of dat gta sa vastloopt bij bepaalde missies, dit kan niet veranderd worden.

heb je bugs gevonden? Post ze dan in dit topic, en zet erbij bij welke missie het spel niet goed meer reageerde/vastliep. dan kan ik die in de volgende versie eruit halen.

kijk in de readme voor uitleg.

reacties en comentaar is welkom ^_^

Bewerkt: door BC7
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crypteq

11

• Timske

3

• klikoe

3

• NickyHendriks

3

Geplaatst:

Leuk idee! Het ziet er mooi afgewerkt uit! Dus je kunt je eigen missie kiezen? Echt heel netjes gedaan.

Rate: 9/10!

KUTGW!

Geplaatst:
Leuk idee! Het ziet er mooi afgewerkt uit! Dus je kunt je eigen missie kiezen? Echt heel netjes gedaan.

Rate: 9/10!

KUTGW!

Dankje! ^_^

ja, je kan alle missie die gta sa heeft gewoon spelen door een missie in het menu te selecteren. nu heb ik alleen de normale missie's, en geen Sub-missie's, races enz. dat zou ik in de volgende versie kunnen doen.

ps: bedankt voor je reactie & rate! :tu:

Geplaatst:

Is wel een dikke 9 waard!

Is nog mooi geworden, want je had geen zin blijkbaar meer en dan gaat het bij mij altijd slecht :puh: Maar die tele's zijn wel handig enzo. en mechien kun je ook cars ermee spawnen enzo :puh:

Groeten Tim

Geplaatst:
Is wel een dikke 9 waard!

Is nog mooi geworden, want je had geen zin blijkbaar meer en dan gaat het bij mij altijd slecht :puh: Maar die tele's zijn wel handig enzo. en mechien kun je ook cars ermee spawnen enzo :puh:

Groeten Tim

bedankt voor de reactie en rate :tu:

neej, ik had op een gegeven moment geen zin meer, omdat meerdere menu's niet goed werkten. en omdat ik het toen bijna alles af had, en op het laatst deed het spel er raar van. en enkele dagen geleden ben ik er weer opnieuw aan begonnen, vanaf t begin. en toen deed ie t wel! :)

en ja, je kan er ook cars ermee spawnen en nog veel meer. zulk soort dingen zet ik in de BC7Mod.

Geplaatst:

Als ik hem wil downloaden krijg ik:

GTA SA Cleo3 Mission loader[1]

En kan ik verder niks.

Hoe los ik dit op??

klikoe

Geplaatst:

En kan ik verder niks.

Hoe los ik dit op??

klikoe

dat probleem heb ik ook best vaak als ik iets gedownload heb van gtaforum.nl en als ik het wil openen met winrar dan staat er dat het beschadigt is. als ik het later weer download dan doet hij t wel.

dus je moet het nog maar eens proberen. anders zet ik het wel op een andere site, met een link in dit topic.

BC7

Geplaatst:

En kan ik verder niks.

Hoe los ik dit op??

klikoe

dat probleem heb ik ook best vaak als ik iets gedownload heb van gtaforum.nl en als ik het wil openen met winrar dan staat er dat het beschadigt is. als ik het later weer download dan doet hij t wel.

dus je moet het nog maar eens proberen. anders zet ik het wel op een andere site, met een link in dit topic.

BC7

Zet het maar op een andere site want nu lukt het nog steeds niet.

klikoe

Geplaatst:

En kan ik verder niks.

Hoe los ik dit op??

klikoe

BC7

Zet het maar op een andere site want nu lukt het nog steeds niet.

klikoe

ik heb het op een andere site gezet: Download

hoop dat ie t nu doet!!

Bc7

Geplaatst:

Ja! Hij doet het!!!

Mooie menu's, BC7!! :tu:

Er had misschien nog een carspawner bijgekunt,

maar ik vind dit een dikke 9/10 waard!!

klikoe

Geplaatst:
Ja! Hij doet het!!!

Mooie menu's, BC7!! :tu:

Er had misschien nog een carspawner bijgekunt,

maar ik vind dit een dikke 9/10 waard!!

klikoe

jah, dat kan ik altijd nog doen. ik wou deze alvast online zetten omdat het toch best handig is. ik ben al bezig met een weapon spawner, ik denk dat ik ook wel een carspawner erbij doe.

Geplaatst:

is er een manier om het menu met andere knopen te openen want nu heb ik en de n00bmode open en de missionloader en ik kan alleen bij de noobmod een ding kiezen en als ik spatie doe krijg ik automatisch de missie big smoke. hoe kan ik andere open toetsen krijgen voor die mod? en BC7 als dit niet kan kun jij dit dan heel even v oor mij doen en uploaden? :cry:

Geplaatst:
is er een manier om het menu met andere knopen te openen want nu heb ik en de n00bmode open en de missionloader en ik kan alleen bij de noobmod een ding kiezen en als ik spatie doe krijg ik automatisch de missie big smoke. hoe kan ik andere open toetsen krijgen voor die mod? en BC7 als dit niet kan kun jij dit dan heel even v oor mij doen en uploaden? :cry:

ik kan het wel veranderen, maar met welke toets(en) wil je het kunnen openen?

Bc7

Geplaatst:

Bc7

Gemeld met een PB

SHIFT P

of

CTRL F12

Geplaatst: (bewerkt)

missie_selecteren.zip

Bc7

Gemeld met een PB

SHIFT P

of

CTRL F12

download het volgende bestand:

klik hier

pak het bestand uit met bijv: winrar en zet het in de map Cleo in je gta sa directory >>> (meestal C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas)

als er gevraagt word: wil je het bestand vervangen? kies dan ja

open het menu met Ctrl+F12

via gtaforum downloaden dus een bijlage, dan zal ie t niet doen!

Bewerkt: door BC7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...