Thabit Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Wie rijkte de beker aan Rafael Nadal uit toen hij Rolland Garros 2005 won? Gok : Aan zijn vader? Sorry voor de late reactie, was dit topic vergeten! wtf.. Wie rijkte de beker aan Rafael Nadal uit toen hij Rolland Garros 2005 won? Antwoord: Aan zijn vader? Dat kan toch niet? @ Morpeus, jij hebt hem goed .
Morpheus 83 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Nou hier komt de vraag: In welk jaar heeft Richard Krajicek Wimbledon gewonnen en wie was zijn tegenstander in de finale? Bewerkt: 4 juli 2005 door Morpheus 83
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Vongens mij in 1996 en hij won van MaliVai Washington.
Morpheus 83 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Men dat was vlug, en je hebt het inderdaad goed. Hij was wel erg makkelijk. Killarboy jij mag de volgende vraag stellen. Bewerkt: 4 juli 2005 door Morpheus 83
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Dit zou een makelijkke moeten zijn voor voetbalkenners van België. In Welke club's heeft Jacky Peeters gespeelt en bij welke ploeg speelt hij nu???
*MARCO* Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Dit zou een makelijkke moeten zijn voor voetbalkenners van België.In Welke club's heeft Jacky Peeters gespeelt en bij welke ploeg speelt hij nu??? Vroeger:RC Genk. Nu:AA Gent. Is het goed?
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Dit zou een makelijkke moeten zijn voor voetbalkenners van België.In Welke club's heeft Jacky Peeters gespeelt en bij welke ploeg speelt hij nu??? Vroeger:RC Genk. Nu:AA Gent. Is het goed? Neen, dit is helaas niet goed.
*MARCO* Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Dit zou een makelijkke moeten zijn voor voetbalkenners van België.In Welke club's heeft Jacky Peeters gespeelt en bij welke ploeg speelt hij nu??? Vroeger:RC Genk. Nu:AA Gent. Is het goed? Neen, dit is helaas niet goed. Mmm... is het dan: Vroeger:Arminia Bielefeld. Nu:AA Gent. ? :unsure:
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Neen, beide fout. P.S. Je moet ALLE vorige club'S opnoemen
*MARCO* Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Neen, beide fout.P.S. Je moet ALLE vorige club'S opnoemen Dan moet het dus dit zijn; Vroeger:RC Genk en Arminia Bielefeld. Nu:AA Gent.
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Neen, beide fout.P.S. Je moet ALLE vorige club'S opnoemen Dan moet het dus dit zijn; Vroeger:RC Genk en Arminia Bielefeld. Nu:AA Gent. Neen, de nu is ook fout en de ex-club's is onvolledig!!
*MARCO* Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Neen, beide fout.P.S. Je moet ALLE vorige club'S opnoemen Dan moet het dus dit zijn; Vroeger:RC Genk en Arminia Bielefeld. Nu:AA Gent. Neen, de nu is ook fout en de ex-club's is onvolledig!! Twee vorige clubs zijn wel genoeg toch? En hij speelt nu wel in AA Gent. Kijk maar eens hier:Bewijs.
killarboy Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 (bewerkt) Kijk bij laatst gespeelde wedstrijd, dat klopt niet meer(van vorig seizoen) en kijk op de pagina's van AA Gent. HINT:Hij speelt momenteel in 2de klasse bij een club waar ik een hevige supporter van ben. Bewerkt: 4 juli 2005 door killarboy
Tim14 Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Kijk bij laatst gespeelde wedstrijd, dat klopt niet meer(van vorig seizoen) en kijk op de pagina's van AA Gent.HINT:Hij speelt momenteel in 2de klasse bij een club waar ik een hevige supporter van ben. Was dat niet een club met rood witte shirtjes, ik kan aleen niet op die naam komen en ik weet ook niet of het klopt.
NandroDavids Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 Hij heeft gespeeld bij RC Genk, Arminia Bielefeld en AA Gent en hij speelt nu bij Heusden-Zolder.
Recommended Posts