gtafanxbox Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 AAaarg, k lees overal dat je als je cheat gta niet meer kan uitspelen. Is dit waar, en waarvoor kan je hem niet uitspelen nog bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Ik heb dat ook gehoord. Ik speel met cheats. Ik heb het nog niet uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Ja, helaas kan het niet! Omdat je anders vals speelt ofzo! Maar ja, je krijgt alleen geen t-shirt met iets erop! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 Ik heb eens gehoord dat je bij stats 200procent kan hebben. Dan pas heb je het echt uitgespeeld. Kan ik dat wel geloven ? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 12 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2004 uhm nee je krijgt 200 health Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2004 Wanneer je cheats gebruikt kan je het spel inderdaad niet uitspelen. Dat wil zeggen; je kunt het spel niet uitspelen, dus niet 100%, maar het verhaal kan je wel uitspelen. Je kunt dus wel de eindmissie doen. Enne... nee, 200% uitspelen is bullshit. Of je wilt het spel twee keer uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.