thegangsta14 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Hey heeft er iemand een een script van /attach. je ziet weleens servers die doen /attach en dan zetten ze spullen op hun auto. Kan iemand zoon script maken zodat ik hem bij scripts kan zetten. bedankt als je dat wilt Reageren
Argon Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Je kan het ook gewoon zelf proberen maken. Zo leer je er iets van en wij zijn hier om je te helpen maar dat wil niet zeggen dat we alles voor je gaan maken wij zijn ook maar vrijwilligers he. Hier vindt je een script dat een speler op een auto vast lijmt dat kan je misschien al wel een stapje vooruit helpen qua code. En hier kan je alle informatie vinden of LUA met MTA:DM dus met andere woorden alles wat je nodig hebt om een script te maken. Reageren
thegangsta14 Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Sorry ik heb er niet veel verstand van en ben ook heel slecht in engels. Ik heb bijnv nu wel de server maar als ik erin kom is die zwart. Ik moet via quiconnect mijn ip invullen want hij staat niet in de lijst. dus ja ik snap er helemaal niks van. Ik heb mijn server nu weer verwijderd en ik zoek dat script voor iemand anders die nu op vakantie is. Er staan hier heel veel dingen voor servers maar ik kan er niks uit opmaken. Reageren
Argon Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Als je server een zwart scherm geeft moet je /votemode doen of je kan inlogen (met /login <naam> <wachtwoord> (zonder <'s en >'s)) en dan doen /start <resource>. Momenteel heb ik het IRL veel te druk met van alles en nog wat dus een script voor je maken kan ik niet. Maar je kan voor zulke dingen eens proberen op IRC (IRC info) daar is misschien iemand die dit soort script voor je wilt maken. Reageren
thegangsta14 Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Als je server een zwart scherm geeft moet je /votemode doen of je kan inlogen (met /login <naam> <wachtwoord> (zonder <'s en >'s)) en dan doen /start <resource>.Momenteel heb ik het IRL veel te druk met van alles en nog wat dus een script voor je maken kan ik niet. Maar je kan voor zulke dingen eens proberen op IRC (IRC info) daar is misschien iemand die dit soort script voor je wilt maken. sorry moet je voot betalen heb ik al. ik ga er niet voor betalen. Ik kan trouwens niet inloggen dan krijg ik geen admin pannel. Reageren
Wrieh Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Je hoeft niet voor Mirc te betalen, Je moet gewoon op Contineu Drukken, Overigs zou ik wel willen helpen met Je IRC Script, Groeten Wrieh Reageren
thegangsta14 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Je hoeft niet voor Mirc te betalen, Je moet gewoon op Contineu Drukken, Overigs zou ik wel willen helpen met Je IRC Script, Groeten Wrieh o als ik daarop klik zegt hij dat ik mij moet regristreren als ik dat doe zegt hij dat ik moet betalen. maar mijn server is zwart kan niks doen. kan niet eens adminnen. Ik heb mijn server verwijderd en doe samen met iemand anders maar die weer niet hoe je attach erin zet. Reageren
Argon Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ben je dan wel ingeloged? En heb je uberhaupt wel een account op de server? Geef meer informatie anders kunnen we je met alle wil van de wereld toch niet helpen hoor. (Informatie die je zou moeten geven is wat je al geprobeerd/gedaan hebt en je probleem duidelijk omschrijven want wat ik nu enkel heb kunnen opmaken is dat je gewoon een zwart scherm hebt.) Om een script in je server toe te voegen moet je gewoon de resource (een map of een .zip bestand) in de map resources plaatsen. En dan in de chatbox/console typen "/start resourcenaam" let wel op je moet ingeloged zijn als admin en de rechten hebben om een resource te starten. Reageren
thegangsta14 Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Ben je dan wel ingeloged? En heb je uberhaupt wel een account op de server? Geef meer informatie anders kunnen we je met alle wil van de wereld toch niet helpen hoor.(Informatie die je zou moeten geven is wat je al geprobeerd/gedaan hebt en je probleem duidelijk omschrijven want wat ik nu enkel heb kunnen opmaken is dat je gewoon een zwart scherm hebt.) Om een script in je server toe te voegen moet je gewoon de resource (een map of een .zip bestand) in de map resources plaatsen. En dan in de chatbox/console typen "/start resourcenaam" let wel op je moet ingeloged zijn als admin en de rechten hebben om een resource te starten. hmm denk ik dan niet nee. Ik heb er genoeg van, we hebben een nieuwe router en ik sluit de poorten. Bedankt voor je hulp. misschien wil cannonbal (iemand van dat spel) dat script wel geven want ik heb er geen verstand van mazzel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.