Jump to content

Pegorino's Pride


[B]ig [S]moke

Recommended Posts

Probeer gewoon rustig achter die auto aan te rijden.

Ga je vooral niet haasten want dat werkt alleen maar averechts.

Gewoon rustig achter die auto aan rijden, en netjes bochten maken.

Dan moet het denk ik wel lukken, want de auto's die er staan zijn toch wel goed hanteerbaar en hebben en best lekkere snelheid.

Succes!!

Peter

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon rustig rijden en niet haasten. Dan kom je vanzelf uit bij AutoErotica... Dat is het moeilijkste punt (heb ik vaak over moeten doen). Ik reed via de deur aan de linkerkant naar binnen en bleef daar achter een muurtje staan en schakelde zo iedereen uit. Let wel op: er komt nog iemand binnen wandelen via de deur!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon rustig rijden en niet haasten. Dan kom je vanzelf uit bij AutoErotica... Dat is het moeilijkste punt (heb ik vaak over moeten doen). Ik reed via de deur aan de linkerkant naar binnen en bleef daar achter een muurtje staan en schakelde zo iedereen uit. Let wel op: er komt nog iemand binnen wandelen via de deur!

Ik deed het makkelijker, ik schoot met mijn RPG 2 raketten naar binnen, en eentje richting de wagens.

Daarna hoefde ik nog maar een ventje te vermoorden.

En zet je wagen richting het noorden voordat je die marker ingaat, want anders moet je nog keren, en rij rustig en gecontroleerd, dan is dit stuk easy.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Het is de bedoeling dat je hem achtervolgt tot de plaats waar hij stopt.

Als je hem vroeger vermoord dan zul je een bericht krijgen dat de missie mislukt is.

Je kunt hem natuurlijk op de plaats waar hij stopt van uit je wagen dood schieten maar hij is er niet alleen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...