Jump to content

Car-transporter (orgineel en eigen idee)

Wat vind je er van  

73 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je er van

• Gaaf
      46
    • leuk
      19
    • saai
      1
    • oh nee
      3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is nog in probeer versie, er zitten nog veel bug's in maar ik denk wel dat ik zer er uit kan krijgen.

Eigelijk een best simpel idee maar een iets moeilijkere uitwerking:

1. Dit is de Truck

gallery1jj1.jpg

2. Auto'tje er op

gallery2ra4.jpg

3. Netjes parkeren en uitstappen.

gallery3pl4.jpg

4. In de vrachtwagen gaan zitten

gallery4bh4.jpg

5. Omhoog doen

gallery5ge8.jpg

6. Klaar is Henk

gallery6mv7.jpg

reactie's zijn altijd welkom

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:
Zal die klep waar de auto's naar boven rijden nog dicht gaan?

Trouwens best wel handig

Ik ben dan niet de maker van de mod, maar ik kan je wel het antwoord geven: nee, die gaan niet meer dicht.

Leuke mod EXIT, heel origineel. 8/10 :D Maar gaat de auto niet veel bewegen in die 'kooi'? Of valt dat allemaal wel mee?

Geplaatst:

Trouwens best wel handig

Ik ben dan niet de maker van de mod, maar ik kan je wel het antwoord geven: nee, die gaan niet meer dicht.

Leuke mod EXIT, heel origineel. 8/10 :D Maar gaat de auto niet veel bewegen in die 'kooi'? Of valt dat allemaal wel mee?

Daar heb ik nog wat ideeen voor maar die moet ik nog uitwerken, want nu beweegt de auto wel redelijk veel

Geplaatst: (bewerkt)

Trouwens best wel handig

Daar heb ik nog wat ideeen voor maar die moet ik nog uitwerken, want nu beweegt de auto wel redelijk veel

Ik vind het er wel goed uitzien, mechien kun je de cabine wa langer maken ofso, of soort van die rijbanen ofso erin leggen die Puma in zijn vrachtwagen had ook erin doen. Dat zag er goed uit, en het ziet er beter uit..

Groeten Tim

EDIT: MEchien kun je filmpje ervan maken hoe het in zijn werking gaat..

Bewerkt: door Timske
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Kun je de files uploaden ik vind het namelijk ook goed hoe het nu is dat de auto schommelt boeit me niks

Geplaatst:

Filmpje is helaas niet mogelijk aangezien men computer GTA dan niet meer kan draaien

Daarom had ik een mooie foto reeks als alternatief, maar eerst wou ik ook een filmpje maken,

-

Momenteel ben ik nog druk bezig een paar buks er uit aant halen,

heb er alleen nog geen oplossing voor gevonden maar als je nu met een auto achterop reid, kom je soms van volle snelheid ineens stil te staan, en dat is best lastig

Geplaatst:
Filmpje is helaas niet mogelijk aangezien men computer GTA dan niet meer kan draaien

Daarom had ik een mooie foto reeks als alternatief, maar eerst wou ik ook een filmpje maken,

-

Momenteel ben ik nog druk bezig een paar buks er uit aant halen,

heb er alleen nog geen oplossing voor gevonden maar als je nu met een auto achterop reid, kom je soms van volle snelheid ineens stil te staan, en dat is best lastig

Dat je tot stilstand komt kun je niet weghalen zover ik weet.. Want da heb ik ook met de packer vaak als ik er een auto inzet :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

ziet er goed uit hoop dat die goed werkt want die wat ik nu heb vliegen de auto's zo vanaf

wanneer denk je dat die klaar is?

Geplaatst:
ziet er goed uit hoop dat die goed werkt want die wat ik nu heb vliegen de auto's zo vanaf

wanneer denk je dat die klaar is?

Graag geen topics bumpen :duh:

• 3 maanden later...
Geplaatst:

beetje late reactie maar dit project is afgerond aangezien het niet werkt. (auto schud te veel en explodeert na een paar minuten)

Dus als een mod hem even op slot wil gooien dan hebben we van dit stukje geschiedenis ook geen last meer. :slotje: . *

*dit is een aanvraag voor een slotje en niet om in de overtreding te gaan

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Eigenlijk zou je moeten maken dat als de auto op de vrachtwagen staat, dat ze dan samen een geheel zijn.

Dat je de auto erop rijdt, dat hij dan vast staat. ( Dit is maar een ideetje van een NIET-Modder :$ )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...