Jump to content

Rectangle tool,Rounden rectangle tool,...

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe kan ik die gebruiken? Als ik een cirkelvormig vierkant teken of gelijk welke van die tools, dan maakt hij autmatisch een mask aan met pen tool. Dan kan ik het niet inkleuren en heb ik andere problemen.

Hoe kan ik die tools normaal gebruiken

rounded_rectangle_tool.gif

Het gaat dus om die tools.

Geplaatst:

Niemand die het weet hoe ik een rounded rectangle tool kan tekenen en alleen maar een rand kan behouden van 2 pixels ?

Geplaatst:

Helemaal bovenin in het scherm vind je de instellingen voor de shape Tools. De optie links (Shape Layers) moet aangevinkt zijn, wil je een met kleur gevulde vorm krijgen. De kans is groot dat jij de optie naast Shape Layers (Paths) hebt aangevinkt.

Dan is het me nog wat onduidelijk wat je precies wilt. Een rand van 2 px of een shape die je kun bewerken?

Geplaatst:

Ik wil een rounded rectangle tekenen en dan de oppacity ( bij blending mode) op 0 zetten en een stroke van 2 pixels maken zodat ik gewoon de rand heb van de rectangle tool.

Geplaatst:

ok,

think,

het is niet moeilijk,

eerst neem je deze tool:

f_help2m_4ab908b.jpg

dan zet je boven aan in die balk deze settings:

f_helpm_941dfb8.jpg

dan trek je je rounded rectangle

doe je rechtermuisknop selecteer je 'brush' in dat scroll menutje ( zorg dat je een brush van 2 px hebt openstaan bij brushes) klik op ok, en klaar is Think.

nog problemen, vraag maar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...