Jump to content

Wat kan je nou eigenlijk met je geld?


Tommie vurzetti

Recommended Posts

Hoi, ik heb nu al aardig wat geld, en wat kan ik er nou mee naast die ene auto's kopen, hotdogs kopen, kleren kopen en mensen op date/afspraak nemen

Alleen eten en uitgaan. Als je het spel 100% procent uit hebt kun je ook meer munitie kopen dan de normale hoeveelheid, maar die extra munitie kun je NIET saven. Doe je dit toch en je laad je saved file terug dan ben je al die extra munitie kwijt en OOK het geld dat je daaraan hebt uitgegeven.

Met andere woorden niks dus :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb nu al aardig wat geld, en wat kan ik er nou mee naast die ene auto's kopen, hotdogs kopen, kleren kopen en mensen op date/afspraak nemen

Alleen eten en uitgaan. Als je het spel 100% procent uit hebt kun je ook meer munitie kopen dan de normale hoeveelheid, maar die extra munitie kun je NIET saven. Doe je dit toch en je laad je saved file terug dan ben je al die extra munitie kwijt en OOK het geld dat je daaraan hebt uitgegeven.

Met andere woorden niks dus :N

Ik vind die beloning in IV echt niks, extra munitie kunnen kopen, en dat niet eens kunnen saven, zelfde als je een auto koopt die op elektriciteit loopt, en als ie leeg is dat je hem niet kan opladen.

Wat krijg je voor die duiven? een Annihiliator toch?

Dat ding kan je zo ook krijgen, die beloning van die homo is wel handig(Infernus).

En met het geld, kun je niks.

Je kunt geen auto's kopen, je kunt het alleen opmaken aan : kleding, ziekenhuis(Wasted), Politie(Busted + je wapens weg), munitie, prostituees, stripclub, uitgaan,pay and spray, carwash, zwervers en straatmuzikanten.

Ziekenhuis is verschillend, bij 300.000 dollar raak je ongeveer 8 a 10k kwijt, bij busted weet ik het niet.

Munitie is ook amper behalve granaten en rpg granaten.

Kleding, met Alex kun je nog eens korting krijgen, terwijl je juist van je geld afwilt.

Stripclub, 50 tot 250 dollar,

Prostituee, 70 dollar,

zwervers en straatmuzikanten 10 dollar, kun je 30000 keer doen.

uitgaan, tot 100 dollar, dit kun je met 300k dus 3000 keer doen.

En R* zei dat je niet zo veel geld zou verdienen, met Stevie krijg je in totaal 300k, bankberoving krijg je 250k[/font], missies krijg je ook al 50 a 70k.

Dus in totaal al ongeveer 600 a 650k.

Maargoed.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Op de vraag wat je nu eigenlijk nog meer kan met je geld dan alleen stappen, kleding kopen, ziekenhuis en politie kosten betalen, internetten, munitie/wapens kopen, uitgeven aan dames van lichte zeden, pay en spray shops, tolbetalen en je auto wassen, zijn jullie nog een belangrijk ding vergeten.

SPAREN!!!!

:schater::schater::schater::schater::schater:

Bewerkt: door LangeDraak
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb nu al aardig wat geld, en wat kan ik er nou mee naast die ene auto's kopen, hotdogs kopen, kleren kopen en mensen op date/afspraak nemen

Alleen eten en uitgaan. Als je het spel 100% procent uit hebt kun je ook meer munitie kopen dan de normale hoeveelheid, maar die extra munitie kun je NIET saven. Doe je dit toch en je laad je saved file terug dan ben je al die extra munitie kwijt en OOK het geld dat je daaraan hebt uitgegeven.

Met andere woorden niks dus :N

Ik vind die beloning in IV echt niks, extra munitie kunnen kopen, en dat niet eens kunnen saven, zelfde als je een auto koopt die op elektriciteit loopt, en als ie leeg is dat je hem niet kan opladen.

Wat krijg je voor die duiven? een Annihiliator toch?

Dat ding kan je zo ook krijgen, die beloning van die homo is wel handig(Infernus).

En met het geld, kun je niks.

Je kunt geen auto's kopen, je kunt het alleen opmaken aan : kleding, ziekenhuis(Wasted), Politie(Busted + je wapens weg), munitie, prostituees, stripclub, uitgaan,pay and spray, carwash, zwervers en straatmuzikanten.

Ziekenhuis is verschillend, bij 300.000 dollar raak je ongeveer 8 a 10k kwijt, bij busted weet ik het niet.

Munitie is ook amper behalve granaten en rpg granaten.

Kleding, met Alex kun je nog eens korting krijgen, terwijl je juist van je geld afwilt.

Stripclub, 50 tot 250 dollar,

Prostituee, 70 dollar,

zwervers en straatmuzikanten 10 dollar, kun je 30000 keer doen.

uitgaan, tot 100 dollar, dit kun je met 300k dus 3000 keer doen.

En R* zei dat je niet zo veel geld zou verdienen, met Stevie krijg je in totaal 300k, bankberoving krijg je 250k[/font], missies krijg je ook al 50 a 70k.

Dus in totaal al ongeveer 600 a 650k.

Maargoed.

Later

Als je deal kiest bij de laatste missie krijg je dacht ik ook 250k of iets in die richting[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik heb nu al aardig wat geld, en wat kan ik er nou mee naast die ene auto's kopen, hotdogs kopen, kleren kopen en mensen op date/afspraak nemen

Alleen eten en uitgaan. Als je het spel 100% procent uit hebt kun je ook meer munitie kopen dan de normale hoeveelheid, maar die extra munitie kun je NIET saven. Doe je dit toch en je laad je saved file terug dan ben je al die extra munitie kwijt en OOK het geld dat je daaraan hebt uitgegeven.

Met andere woorden niks dus :N

Ik vind die beloning in IV echt niks, extra munitie kunnen kopen, en dat niet eens kunnen saven, zelfde als je een auto koopt die op elektriciteit loopt, en als ie leeg is dat je hem niet kan opladen.

Wat krijg je voor die duiven? een Annihiliator toch?

Dat ding kan je zo ook krijgen, die beloning van die homo is wel handig(Infernus).

En met het geld, kun je niks.

Je kunt geen auto's kopen, je kunt het alleen opmaken aan : kleding, ziekenhuis(Wasted), Politie(Busted + je wapens weg), munitie, prostituees, stripclub, uitgaan,pay and spray, carwash, zwervers en straatmuzikanten.

Ziekenhuis is verschillend, bij 300.000 dollar raak je ongeveer 8 a 10k kwijt, bij busted weet ik het niet.

Munitie is ook amper behalve granaten en rpg granaten.

Kleding, met Alex kun je nog eens korting krijgen, terwijl je juist van je geld afwilt.

Stripclub, 50 tot 250 dollar,

Prostituee, 70 dollar,

zwervers en straatmuzikanten 10 dollar, kun je 30000 keer doen.

uitgaan, tot 100 dollar, dit kun je met 300k dus 3000 keer doen.

En R* zei dat je niet zo veel geld zou verdienen, met Stevie krijg je in totaal 300k, bankberoving krijg je 250k[/font], missies krijg je ook al 50 a 70k.

Dus in totaal al ongeveer 600 a 650k.

Maargoed.

Later

Als je deal kiest bij de laatste missie krijg je dacht ik ook 250k of iets in die richting[/font]

ja, idd, en dan heb je al bijna een miljoen, terwijl je 40 kledingstukken ofzo kan kopen, stel dat die 100 dollar kosten, dan ben je 4000 dollar kwijt, en stel dat ze 1000 dollar kosten, dan ben je 40000 kwijt, dan heb je nog 100duizende dollars waar je verder niks mee kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan van het resterende geld alle smerige auto's zoeken in LC en deze voor de inwonende wassen.

Ben je gelijk weer 100 uur meer bezig :schater:

Haha welkom bij Niko's goede doelen actie free car wash service

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan dan van het resterende geld alle smerige auto's zoeken in LC en deze voor de inwonende wassen.

Ben je gelijk weer 100 uur meer bezig :schater:

Haha welkom bij Niko's goede doelen actie free car wash service

En dan schuif je je baantje als huurmoordenaar aan de kant, krijg je nog die politie achter je aan omdat ze denken dat je een kut auto steelt terwijl je zelf betere hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn geld toch wel heel hard nodig. Zit nog in de story mode en wapens kosten echt heel erg veel. Vooral een RPG. Ik vind het dus wel handig dat je wel het nodige geld krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had 900.000 dollar en moest moest de flying rats nog doen.

Bijna elke keer als je zo'n flying rat vermoorde kreeg je een ster.

Zo ben ik nu nog maar aan 690.000 dollar door altijd te sterven door de poltie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...