Scarface92 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 Hey Zo af en toe zet ik de TV wel eens aan en komt er een reclame van een Horror film die in het weekend is te zien op een zender. (Weet niet meer welke) Nu is het Zaterdag avond (Ingame) en nergens is de Horror film te zien.. Toch wel vreemd, reclame maken voor een film en vervolgens niet uitzenden. Rockstar had van mij wel wat uitgebreiderde programma's en films mogen maken. Ook de advertenties van de (wapens) Messen slaan nergens op. Als je naar dat nummer belt gebeurd er niets.. Mvg, GrandTheftTwanO Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2008 HeyZo af en toe zet ik de TV wel eens aan en komt er een reclame van een Horror film die in het weekend is te zien op een zender. (Weet niet meer welke) Nu is het Zaterdag avond (Ingame) en nergens is de Horror film te zien.. Toch wel vreemd, reclame maken voor een film en vervolgens niet uitzenden. Rockstar had van mij wel wat uitgebreiderde programma's en films mogen maken. Ook de advertenties van de (wapens) Messen slaan nergens op. Als je naar dat nummer belt gebeurd er niets.. Mvg, GrandTheftTwanO Is idd raar, met die messen slaat inderdaad nergens op, een keer kwamen er 'baby' messen, kleinere formaten ervan. Als er films van 10 minuten ofzo opkwamen zou de tv voor mij al een stuk intressanter maken, enigste wat mij intresseert op die tv is Replubican spacerangers, rest is dom. Zoals een parodie of saw of terminator lijkt me leuk Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 HeyZo af en toe zet ik de TV wel eens aan en komt er een reclame van een Horror film die in het weekend is te zien op een zender. (Weet niet meer welke) Nu is het Zaterdag avond (Ingame) en nergens is de Horror film te zien.. Toch wel vreemd, reclame maken voor een film en vervolgens niet uitzenden. Rockstar had van mij wel wat uitgebreiderde programma's en films mogen maken. Ook de advertenties van de (wapens) Messen slaan nergens op. Als je naar dat nummer belt gebeurd er niets.. Mvg, GrandTheftTwanO Is idd raar, met die messen slaat inderdaad nergens op, een keer kwamen er 'baby' messen, kleinere formaten ervan. Als er films van 10 minuten ofzo opkwamen zou de tv voor mij al een stuk intressanter maken, enigste wat mij intresseert op die tv is Replubican spacerangers, rest is dom. Zoals een parodie of saw of terminator lijkt me leuk Later Republican Space Rangers is het enige echt grappige programma wat er is op de tv en de rest is gewoon dom, maarja je kunt moeilijk van ze verwachten dat ze 1000'n verschillende programma's op een tv hebben staan waar niet eens veel mensen naar kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 HeyZo af en toe zet ik de TV wel eens aan en komt er een reclame van een Horror film die in het weekend is te zien op een zender. (Weet niet meer welke) Nu is het Zaterdag avond (Ingame) en nergens is de Horror film te zien.. Toch wel vreemd, reclame maken voor een film en vervolgens niet uitzenden. Rockstar had van mij wel wat uitgebreiderde programma's en films mogen maken. Ook de advertenties van de (wapens) Messen slaan nergens op. Als je naar dat nummer belt gebeurd er niets.. Mvg, GrandTheftTwanO Is idd raar, met die messen slaat inderdaad nergens op, een keer kwamen er 'baby' messen, kleinere formaten ervan. Als er films van 10 minuten ofzo opkwamen zou de tv voor mij al een stuk intressanter maken, enigste wat mij intresseert op die tv is Replubican spacerangers, rest is dom. Zoals een parodie of saw of terminator lijkt me leuk Later Republican Space Rangers is het enige echt grappige programma wat er is op de tv en de rest is gewoon dom, maarja je kunt moeilijk van ze verwachten dat ze 1000'n verschillende programma's op een tv hebben staan waar niet eens veel mensen naar kijken Nee, dat klopt, maar die 6 programma's die je nu hebt zijn zo dom, met die messen die je niet eens kan kopen ofzo, die twee in die kleedkamer, die zender van die comedyclub kan dan nog wel ermee door, en dan natuurlijk onze spacerangers. twee programma's kunnen nog wel ,rest is gewoon kut. Maar een stuk of 20 a 30 zou al beter zijn, en dan niet van die domme programma's, als ik een verkoopzender wil kijken, kijk ik wel naar tellsell ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 HeyZo af en toe zet ik de TV wel eens aan en komt er een reclame van een Horror film die in het weekend is te zien op een zender. (Weet niet meer welke) Nu is het Zaterdag avond (Ingame) en nergens is de Horror film te zien.. Toch wel vreemd, reclame maken voor een film en vervolgens niet uitzenden. Rockstar had van mij wel wat uitgebreiderde programma's en films mogen maken. Ook de advertenties van de (wapens) Messen slaan nergens op. Als je naar dat nummer belt gebeurd er niets.. Mvg, GrandTheftTwanO Is idd raar, met die messen slaat inderdaad nergens op, een keer kwamen er 'baby' messen, kleinere formaten ervan. Als er films van 10 minuten ofzo opkwamen zou de tv voor mij al een stuk intressanter maken, enigste wat mij intresseert op die tv is Replubican spacerangers, rest is dom. Zoals een parodie of saw of terminator lijkt me leuk Later Republican Space Rangers is het enige echt grappige programma wat er is op de tv en de rest is gewoon dom, maarja je kunt moeilijk van ze verwachten dat ze 1000'n verschillende programma's op een tv hebben staan waar niet eens veel mensen naar kijken Nee, dat klopt, maar die 6 programma's die je nu hebt zijn zo dom, met die messen die je niet eens kan kopen ofzo, die twee in die kleedkamer, die zender van die comedyclub kan dan nog wel ermee door, en dan natuurlijk onze spacerangers. twee programma's kunnen nog wel ,rest is gewoon kut. Maar een stuk of 20 a 30 zou al beter zijn, en dan niet van die domme programma's, als ik een verkoopzender wil kijken, kijk ik wel naar tellsell ofzo. de nieuwszender is ook wel funny maar er is inderdaad maar weinig leuks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Kvind het maar een nutteloos ding XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Waarom zouden ze tijd besteden aan het maken van films ingame? Total waste of time. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Kvind het maar een nutteloos ding XD Dat vindt ik ook. Je gaat geen GTA IV kopen om TV te kijken.. Maar het is wel weer een stuk Realistischer. Dat is dan wel weer mooi, je hebt de mogelijkheid wel. Ik zelf kijk alleen Republican Space Rangers als het erop is. Zovaak doe ik dit niet, maar als ik even niets te doen heb en dit programma is erop dan kijk ik het. Maar verder vind ik het ook maar een nutteloos dind. DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Waarom zouden ze tijd besteden aan het maken van films ingame?Total waste of time. GTA IV draait op pure realiteit. Dus een TV kijken in je SaveHouse maakt het nog weer een stukje realisticher. Daarom maken ze deze functie erin. Het zelfde als 'Een Taxi roepen', dit is voor het eerst in de GTA Serie. DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Waarom zouden ze tijd besteden aan het maken van films ingame?Total waste of time. dat kan je andere mensen laten doen die niet teglijkertijd aan het spel werken maar aan die films, NO waste of time Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Waarom zouden ze tijd besteden aan het maken van films ingame?Total waste of time. dat kan je andere mensen laten doen die niet teglijkertijd aan het spel werken maar aan die films, NO waste of time Das waar, maar het gaat voor R* toch meer om het idee dat je tv kan kijken (realisme) en niet om wat er op de tv te zien is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Als je tv kijkt, kun je even uit je moordenaarspak stappen en even chillen voor de buis. EN als je zo'n leuke dingen op tv ziet, is het weer een stuk leuker. Maargoed, sommige denken er anders over. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janter Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Jooo ga ik zwz ff een keertje kijken of ik dat ook zie met die reclame. Heb hem nu toch uitgespeeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 heb 1x de tv aan gezet in begin van gta.. maar snap niet dat mensen hier over gaan klagen. als je tv wilt kijken dan zet je tog je real life tv aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2008 Wel, niko heeft toch ook recht op realTV of hoe je dat noemt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.