sweetsticks Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 nou.. dit topic kan in het zelfde rijtje als het kofferbak topic.... totaaaaaaaaal nutteloos. Is het niet genoeg dat R* de tv functie erin heeft gedaan met wat leuke stukjes, neeeeehoor. heb je mensen die gaan de hele tijd ingame TV kijken en klagen als er iets niet opkomt. zuch. "verhaal' Die film is gecancelled, door omstandigheden. zo, ook weer opgelost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Hoe kunnen jullie dat programma van Bas Rutten niet vet vinden, hijs een hollander hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2008 Hoe kunnen jullie dat programma van Bas Rutten niet vet vinden, hijs een hollander hoor. is nog steeds een mening Wat ze beter hadden kunnen doen, is dat je een limo kan oproepen (bij Roman ofzo), en dat je daarin TV kan kijken dan keken er meer mensen naar denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 Kvind het maar een nutteloos ding XD Dat vindt ik ook. Je gaat geen GTA IV kopen om TV te kijken.. Maar het is wel weer een stuk Realistischer. Dat is dan wel weer mooi, je hebt de mogelijkheid wel. Ik zelf kijk alleen Republican Space Rangers als het erop is. Zovaak doe ik dit niet, maar als ik even niets te doen heb en dit programma is erop dan kijk ik het. Maar verder vind ik het ook maar een nutteloos dind. DSgregor ja, alleen jammer dat er maar 1 episode is van dat filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
frankyyguy Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Hoe kunnen jullie dat programma van Bas Rutten niet vet vinden, hijs een hollander hoor. is nog steeds een mening Wat ze beter hadden kunnen doen, is dat je een limo kan oproepen (bij Roman ofzo), en dat je daarin TV kan kijken dan keken er meer mensen naar denk ik zou ook wel leuk zijn als er af en toe van die V.I.P's staan limo's en camera's (Bepaalde dagen op verschillende dure plaatsen) En dat jij er tussen staat te rennen. (zie je je zelf als een idioot rennen tussen die V.I.P's op TV) en als je ze dood maakt wordt het niet uitgezonden Misschien korte break op weazel news ofzo dat die V.I.P 's gekilled zijn. Bewerkt: 22 juni 2008 door frankyyguy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 wat ik dan ook wel eens vreemd vind op die poker zender zie je reclame van Las Venturas maar dan in de tijd van CJ met die auto's van toen. het lijkt me vreemd dat de ingame jaren tusssen San Andreas en IV stil heeft gestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2008 wat ik dan ook wel eens vreemd vind op die poker zender zie je reclame van Las Venturas maar dan in de tijd van CJ met die auto's van toen. het lijkt me vreemd dat de ingame jaren tusssen San Andreas en IV stil heeft gestaan. Ach ja joh... Misschien is het wel een herhaling uit die tijd? Verzin maar wat. Boeiuh, die TV. Gebeurt in het echt ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Waarom zouden ze tijd besteden aan het maken van films ingame?Total waste of time. dat kan je andere mensen laten doen die niet teglijkertijd aan het spel werken maar aan die films, NO waste of time maar wel waste of money.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 nou.. dit topic kan in het zelfde rijtje als het kofferbak topic.... totaaaaaaaaal nutteloos.Is het niet genoeg dat R* de tv functie erin heeft gedaan met wat leuke stukjes, neeeeehoor. heb je mensen die gaan de hele tijd ingame TV kijken en klagen als er iets niet opkomt. zuch. "verhaal' Die film is gecancelled, door omstandigheden. zo, ook weer opgelost. Volgens mij is dit een heel ander onderwerp dan 'het kofferbak topic' Dat was een functie, dit niet. Het is gewoon jammer dat je geen 'ingame films' kunt bekijken. En ik vraag me af wat jullie daarvan vinden.. Nutteloos? Neehoor, gewoon jammer van Rockstargames. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Waarom wilt iemand eigenlijk een film in een film kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.