Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Om de modding-tutorials wat meer aandacht te schenken, zijn ze vanaf nu te vinden in een speciaal daarvoor bestemd tutorial-forum, wat te vinden is bij de andere modding-hulp fora. Ook de welbekende Master Tutorial List is in een nieuw jasje gestoken. Hopelijk krijgen zo meer leden zin om mee te doen in de gezellige modding-community, zeker nu de vakantie tijd eraan komt. Dus heb je even niets te doen, neem dan een kijkje in het tutorial forum en wie weet heb je er een nieuwe hobby bij. Tot zover deze reclame, loopt u rustig door. Reageren
Tjerk Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Leuk, dat ziet er zeker handig uit. Het doet me een beetje denken aan het Engelse Gtaforum. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Dit is inderdaad een heel goed idee. Hoef je niet telkens te zoeken. Nice! Maar komen er ook tutorials van bijv. Downgraden? Bewerkt: 20 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Daar heb je gisteren hard aan gewerkt, Dutchy! Maar het ziet er goed uit, wie weet komen er nu meer modding-fanaten. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Dit is inderdaad een heel goed idee. Hoef je niet telkens te zoeken. Nice! Maar komen er ook tutorials van bijv. Downgraden? Hij stond niet in de modding-sectie, maar hoort daar inderdaad wel thuis. Ik zal hem verplaatsen en pinnen, omdat je dat eerst gedaan moet hebben voordat je kan gaan modden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Tof, misschien kom ik er in de vakantie wel eens langs. Reageren
Rivel Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Mooi forum! Mooi ingericht! Ik vond het vroeger altijd wel wat onduidelijk omdat de MTl een beetje rommelig was en je dan die topics in een groot forum moest zoeken. Nu staan ze allemaal op een rijtje! Prima! Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Goed werk, dit ziet er vele malen overzichtelijker uit. Alle tutorials in één forum, en makkelijk op te zoeken. Ook de MTL ziet er goed uit. Nogmaals, goed werk. Reageren
Puma Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Great! Zoiets had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren, veel links in de MTL klopten niet en een aantal tutorials stonden er niet eens in. Vraagje: Kan er bij de Gta: San Andreas download-categorie ergens een nieuwe subcatgorie aangemaakt worden genaamd "Tutorials"? Ik vind het namelijk erg vervelend als ik een videotutorial wil downloaden, maar dat niet kan omdat de video op een of andere halvegare site is/was gehost, die offline is gehaald. Daarbij kunnen wij (als leden) ook onze videotutorials op het Gtaforum.nl laten hosten, zodat de tutorials altijd en overal bereikbaar zijn voor iedereen. Deal, ? Bewerkt: 20 juni 2008 door Puma Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Vanochtend al gemerkt via de PS3, maar daar duurt 't zo lang om een bericht te typen Hoe dan ook, het is zeker een goede toevoeging. De modding-sectie is zo weer beter geordend, de Master Tutorial List werd soms wat onoverzichtelijk en was ook niet helemaal up-to-date meer..goede toevoeging Reageren
David22 Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 :O Omdat er een nieuw topic is gemaakt, werkt de link bovenaan het modding forum niet meer Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Leuk idee, missschien ook iets voor de 'Software' 'Hardware' forums ? Dat is ook een flinke master tutorial list. Reageren
PatrickW Geplaatst: 21 juni 2008 Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 :O Omdat er een nieuw topic is gemaakt, werkt de link bovenaan het modding forum niet meer In de hulp fora had is ze al aangepast, maar in de showroom fora was ik inderdaad vergeten de links te updaten. Bij deze. Reageren
Nickonly Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Dit is echt precies wat er in de modding fora nog miste. Geweldig, alleen heb ik wel kleine opmerkingkje over die grote tabel in de Master tutorail list. Ik zou'm namenlijk opsplitsen in meerdere kleinere tabellen die alles per soort aan geven. (dus een tabel voor SCM scripting tuts, een voor de modelling, een voor de overige enz...) Dat lijkt me veel overzichterlijker dan een zo'n grote tabel. Voor de rest is het allemaal erg goed allemaal. Hopenlijk komen er meer mod(el)ers bij. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Geweldig, alleen heb ik wel kleine opmerkingkje over die grote tabel in de Master tutorail list. Ik zou'm namenlijk opsplitsen in meerdere kleinere tabellen die alles per soort aan geven. (dus een tabel voor SCM scripting tuts, een voor de modelling, een voor de overige enz...) Dat lijkt me veel overzichterlijker dan een zo'n grote tabel. Niet mee eens. Dan krijg je veel tabellen, met ieder andere grootte: dat staat voor geen meter. Voor de rest is het allemaal erg goed allemaal. Hopenlijk komen er meer mod(el)ers bij. Nee, scm-scripters! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.