Radio Es. Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 hey, eergister ofzo moest ik een update downloade van adobe flash player, iets van security ofzo. sindsdien kan ik niet meer filmpjes kijken enzo, er staat dan dat ik flashplayer moet downloaden, dat heb ik nu al tig keer gedaan maar telkens blijft het zo. wie weet wat ik moet doen hoe ik het voor me kaar moet krijgen?? [ ik heb internet exploder ] Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Sluit Internet Explorer af en start het opnieuw op. Probeer bij een filmpje dat het niet doet vanwege de flashplayer de pagina te vernieuwen met Ctrl + F5. Desnoods start je je computer nog een keer op. Hopelijk werkt een van deze dingen! Reageren
Radio Es. Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 nee, want ik ben al een paar keer op de pc geweest en nog steeds is het zo Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 (bewerkt) Dit probleem had ik ook op me vorige laptop. Toen deed javascript ook opeens raar. en het bekijken van Youtube filmpjes was ook onmogelijk, zwaar irritant. Wat je wel zou kunnen proberen is om de toepassingen van Flash player aan te zetten. Het kan soms zijn dat door de update, de flash-toepassing uit staat. Als ik het goed heb kan je dat bij Internet-opties vinden onder "extra". en dan moet bij een van de tabbladen "extra-invoegtoepassingen beheren" staan. En in dat rijtje moet ergens staan Flash player in- of uitschakelen. Als die optie wel ingeschakeld staat dan weet ik het verde ook niet. Misschien Flash player én Java verwijderen via systeembeheer en dan flash player en Java opnieuw installeren. Succes ermee . Bewerkt: 20 juni 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Radio Es. Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 alle opties staat allemaal ingeschakeld Dit probleem had ik ook op me vorige laptop. Toen deed javascript ook opeens raar. en het bekijken van Youtube filmpjes was ook onmogelijk, zwaar irritant. Wat je wel zou kunnen proberen is om de toepassingen van Flash player aan te zetten. Het kan soms zijn dat door de update, de flash-toepassing uit staat. Als ik het goed heb kan je dat bij Internet-opties vinden onder "extra". en dan moet bij een van de tabbladen "extra-invoegtoepassingen beheren" staan. En in dat rijtje moet ergens staan Flash player in- of uitschakelen. Als die optie wel ingeschakeld staat dan weet ik het verde ook niet. Misschien Flash player én Java verwijderen via systeembeheer en dan flash player en Java opnieuw installeren. Succes ermee . waar staat systeembeheer dan? :$ en waarom moet ik java ook verwijderen en installeren? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.