rakker126 Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 wat heb jij liever in de missie the deal? Doe je wraak of deal?[/font] En wat vinden julie de beste manier om 6 sterren te krijgen? Ik schiet altijd zoeel mogelijk politie voertuigen met mijn bazooka Reageren
FerryN Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 wat heb jij liever in de missie the deal?Doe je wraak of deal?[/font] En wat vinden julie de beste manier om 6 sterren te krijgen? Ik schiet altijd zoeel mogelijk politie voertuigen met mijn bazooka oh, hier staat niks over een linkje naar je site of een of andere adverteer shit. Ik kies voor revenge, omdat roman moet leven, kate boeit me niet en het blijkt dat ze daarna nog belt[/font] Reageren
rakker126 Geplaatst: 20 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 wat heb jij liever in de missie the deal?Doe je wraak of deal?[/font] En wat vinden julie de beste manier om 6 sterren te krijgen? Ik schiet altijd zoeel mogelijk politie voertuigen met mijn bazooka oh, hier staat niks over een linkje naar je site of een of andere adverteer shit. Ik kies voor revenge, omdat roman moet leven, kate boeit me niet en het blijkt dat ze daarna nog belt[/font] Het vervelende is dat ze Bij mij steeds niet belt en dat terwijl ik wel voor revenge koos! ):[/font] Reageren
gta-mike Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 wat heb jij liever in de missie the deal?Doe je wraak of deal?[/font] En wat vinden julie de beste manier om 6 sterren te krijgen? Ik schiet altijd zoeel mogelijk politie voertuigen met mijn bazooka oh, hier staat niks over een linkje naar je site of een of andere adverteer shit. Ik kies voor revenge, omdat roman moet leven, kate boeit me niet en het blijkt dat ze daarna nog belt[/font] Het vervelende is dat ze Bij mij steeds niet belt en dat terwijl ik wel voor revenge koos! ):[/font] Ik koos voor revenge [/font] Reageren
Valto Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik koos gvd voor deal, omdat Roman allemaal aan me kop zat te zeuren. Ik denk tja als ik Roman help zal t wel goedkomen wordt die lul vervolgens kapot geschoten en heb ik Kate nog xD stomme snol [/font] Reageren
Hackman Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Ik heb Revenge[/font] gekozen. Komt eigenlijks omdat ik wist wat er dan niet zou gebeuren anders had ik misschien wel voor Deal[/font] gekozen aangezien ik nooit met Kate omging. Reageren
GTAIVOwns Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik koos Deal Boeit me niet zo nou heb ik veel geld kan ik veel wapens kopen, kan ik dus veel kloten Reageren
FerryN Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik koos Deal Boeit me niet zo nou heb ik veel geld kan ik veel wapens kopen, kan ik dus veel kloten Bij Revenge kreeg ik ook gewoon de 250.000, die je bij Deal zou krijgen. Tevens vind ik de missie bij Deal vetter, maar revenge is toch iets beter. Je kunt dan twee mensne vermoorden[/font] Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 ik vind de deal een mooier einde persoonlijk maar ik vind revenge beter uitpakken voor jezelf Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 wat heb jij liever in de missie the deal?Doe je wraak of deal?[/font] En wat vinden julie de beste manier om 6 sterren te krijgen? Ik schiet altijd zoeel mogelijk politie voertuigen met mijn bazooka voor wraak vind roman wel grappig Reageren
delano08 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 De eerste keer heb ik gekozen voor deal maar omdat ik het niet leuk vond dat roman dood ging ben ik het spel opnieuw gaan spelen en heb toen wraak genomen maar ik moet zeggen dat ik deal leuker vond dan wraak Reageren
vercettiboy Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 hoe kan kate dan bellen na revenge is ze niet dood ? Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 hoe kan kate dan bellen na revenge is ze niet dood ? alleen lezen als je cker weet dat je hem al hebt uitgespeeld nee ze is niet dood maar ze wil je nooit meer zien [/font] Reageren
delano08 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 hoe kan kate dan bellen na revenge is ze niet dood ? alleen lezen als je cker weet dat je hem al hebt uitgespeeld nee ze is niet dood maar ze wil je nooit meer zien [/font] bij revenge gaat kate wel dood want dan word ze tijdens de trouwerij van roman doodgeschoten en bij deal gaat al haar respect voor jou weg dus ik denk als je voor revenge hebt gekozen en kate gaat dood en dat kate je daarna toch blijft bellen dat het gewoon een bug is[/font] Reageren
ikt Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Revenge. Ik wist het einde al een beetje, dus ik koos voor Roman. En ik wil Dimitri dood.[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.