Jump to content

Leukste gta einde


rakker126

Recommended Posts

Ik deed revenge omdat ik gewoon niet wou samenwerken met die Dmitri Rascalov.

Hij wou dat jij Mr. Faustin vermoordde, daarna verraadde hij je met jouw vijand Bulgarin en liet hij jou in de val lopen(inplaats van dat die het geld zou geven aan je). Daarna heeft die alles van Roman plat gebrand, zijn huis+kantoor/bedrijf. Hij ontvoerde Roman en jij was de gene die hem moest redden bij Dmitri's mannen. En ten slotte stuurde hij nog een paar ventjes op je af toen Niko samen was met Bernie.

Dacht van waarom samenwerken met zo'n verrader/naaier, dus deed revenge. Genoeg redenen lijkt mij.[/font]

PS: deed het gewoon in spoiler tag, voor de zekerheid ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik had gekozen voor revenge maar kwam er dus achter dat kate toen dood ging (vond ik wel jammer want ik vond roman eigenlijk een irietante kwal) ben nou het spel opnieuw begonnen en ga nu voor deal kiezen maar voor ik die missie begin save ik hem en maak ik wel 2 saves eentje waar ik deal bij doe en eentje waar ik revenge kies[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koos voor Deal op de 1e plaats omdat ik die missie eerder kon starten want die was naast me en die andere was helemaal aan de andere kant van de map! :D

En op de 2e plaats wist ik toen nog niet dat het deze gevolgen zou hebben. :*D

Nu heb ik er spijt van en heb het overnieuw gedaan.

Want aan revenge heb je uit eindelijk meer.

Want wat je ook kiest of Kate gaat dood of ze wil niet meer met je praten.

Dus aan Kate heb je toch niks meer, en aan Roman kun je nog wel wat hebben dus koos ik later maar voor zijn leven en niet die van Kate![/font]

Want Roman kan tenminste nog een taxi laten komen als je ergens bent waar geen auto,s of taxi,s rijden.

Dus dat is wel handig.

En ik vind Roman wel grappig.[/font] :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...