Jump to content

GTA IV Overrated?


FerryN

Recommended Posts

Vinden jullie zelf dat de journalisten IV hebben overrated?

Ik vind van wel, in de PU geven ze IV een 100/100, dit vind ik zelf zeer overdreven.

IV is goed ja, maar na het uitspelen kan je nog amper wat doen, alleen nog maar rondtouren, uitgaan en online.

Maar online is ook niet alles, bij Saints Row was de Online functie snel uitgestorven, en daar kon je ongeveer hetzelfde doen.

Denk dat dit ook bij IV gaat gebeuren, niet zo snel als bij SR, maar kijk eens naar Halo en Halo 2, ondanks dat het oudere spellen zijn worden deze nog steeds online veel gespeeld.

Zelf hebben ze er te weinig functie in gedaan, zoals het Tuning van wagens, en garages, want hier rijden de helft van de taxi's en woutenwagens je gesavede wagens eraf.

Die tuning vind ik hier wel weer noodzakelijk eigenlijk, want vele wagens hebben van die lelijke kut velgen of lelijke bumpers of kleuren.

Bij SA kon je nog op gebouwen springen met een fiets en kon je met een gang weer andere gangs beschieten en politie.

En lekker vliegen of met je hovercraft over het water vliegen/varen, en heb je in IV een kartbaan, zijn er geen karts en/of een mode voor een race voor op die kartbaan, zoals in Driv3r.

Je hebt ene vette achtbaan, maar kan er verder niks mee,net zoals die reuzerad.

En de storyline is zeer kort en gemakkelijk, dit was bij SA ook weer anders.

Ik vind wel weer dat de Graphics voor een GTA zeer mooi zijn, maar weinig functies vernaggelen het weer.

En het geld dat je in totaal krijgt kun je ook aan amper uitgeven, kleding kost amper en is er weinig van.

Het bowlen,darten en poolen is wel leuk om paar keer te doen, maar dit is weer tijdelijk.

Geef verder jullie mening.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    9

  • Hayte

    5

  • stano666

    5

  • Jacky-2007

    4

ik moet je daar gelijk in geven er is in gta 4 veel minder te doen dan in gta san andreas dat is wel jammer. Ik vond de storyline in gta san andreas beter en moeilijker. Ik heb gta san andreas sinds de release datum en speel hem nu nog steeds en kan me er goed mee vermaken en moet zeggen dat gta 4 nu al een beetje begint te vervelen

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op beste forumleden..... :cya:

Dit is weer een zoveelste topic over hoe goed/slecht GTA IV is. Het onderwerp blijft hetzelde :duh:

Ik neem aan dat het nu wel bekent is hoe de verschillende forumleden hier tegenaan kijken. Sommige valt het gruwelijk tegen en anderen vinden hem echt tha bom!!! :bonk:

Maar kunnen we dit nu laten rusten ??? :engel:

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Vinden jullie zelf dat de journalisten IV hebben overrated?

......

Het bowlen,darten en poolen is wel leuk om paar keer te doen, maar dit is weer tijdelijk.

Geef verder jullie mening.

Later,

Ik vond de storyline wel goed, ik vond hem wel lang en lastig en beter dan GTA SA. Ik speel het graag met vrienden online in freemode.

Maar ik denk dat GTA IV weer interessanter gaat worden dankzij de episodic content.

Mss is hij wel overrated maar ik vermaak me er nog prima mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is zeker overrated, een 8 was meer als genoeg geweest er ontbreekt gewoon teveel ik ben er al weer mee uitgespeeld. online is ook geen zak aan, heb nog nooit zoveel noobs bij elkaar gezien, ben weer terug gegaan COD4 bevalt veel beter en blijft leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik niet dat op dit moment al gezegd kan worden of de game overrated is of niet. Natuurlijk heb je wel een punt met wat je zegt, maar tot nu toe vindt ik de game nog helemaal gaaf. En daarbij:

De game is nog niet "af". Ja, we spelen al wel op het grootste deel, de basisgame. Maar via Downloadable Content komen er, bij steeds meer games, steeds meer speeluren en mogelijkheden bij! Voor ik kan oordelen, zal ik toch eerst moeten hebben ervaren wat de DLC gaat inhouden en ermee hebben gespeeld. :D

Pas nadat alle DLC voor GTA IV is gereleased, en R* meedeelt in een persbericht dat er geen verdere DLC komt maar dat ze naar een volgend deel gaan toewerken, ga ik wat IV betreft de balans opmaken en kijken of de game overrated is, of niet natuurlijk! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV vind ik veel mooier dan San Andreas. GTA IV draait om realisme, hoewel SA ook wel wat realistische dingen had o.a Infarood Verrekijker, De steden en de auto's. Dit was ook erg mooi gemaakt in SA. Maar in IV heb je nóg meer dingen waardoor je versteld staat, dit was althans bij mij het geval. GTA IV heeft gewoon een prachtige stad New York. De auto's zien er veel echter uit, je kan blijven haken achter een deurklink, je ziet duidelijke kogelgaten op de auto's. Je kan met een glazenwasser karretje langs een gebouw omhoog, je kan een Helitour maken met vrienden, je kan uitgaan met vrienden/vriendinnen, je kan dronken worden, je hebt een mobiele telefoon met camera, je kan TV kijken. Echt ongelovelijk veel dingen die erg realistisch zijn. Ik vind sowieso niet dat journalisten GTA IV hebben overrated. Hun spreken gewoon de waarheid het is gewoon hun mening. Ik geef GTA IV ook een dikke 10. Misschien vind jij dit té overrated maar ik/wij niet. Aan sommige dingen vind ik wel dat je gelijk hebt. Want ik mis ook de tuning garage. Auto's Tunen was een enorm succes in GTA SA, dit had Rockstar eigenlijk ook moeten maken in GTA IV. Maar goed, GTA IV heeft weer andere dingen wat GTA SA niet heeft. Jij zegt dat kleding amper wat kost ? In het begin van GTA IV vond ik $ 2000,- voor een pak enorm duur. En na de missie Three Leaf Clover van Patrick McReary vind $2000,- nog duur voor een pak. Ookal krijg je dan $250.000,-[/font]. Maar goed, als je er netjes bij wilt lopen dan moet je dat ook wel kopen. Ik heb deze missie natuulrijk ook gespeeld en ik heb nog maar $54.000,- vanwege de wapens die je moet kopen. Iedere spel heeft zo z'n voor en nadelen. ;)

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

ik moet je daar gelijk in geven er is in gta 4 veel minder te doen dan in gta san andreas dat is wel jammer. Ik vond de storyline in gta san andreas beter en moeilijker. Ik heb gta san andreas sinds de release datum en speel hem nu nog steeds en kan me er goed mee vermaken en moet zeggen dat gta 4 nu al een beetje begint te vervelen

Ik vind SA ook niet meer zo leuk, heb dat spel al ongeveer 1000 uur gespeeld, waarvan de helft op een xbox, en de pc versie was het meeste online(samp en mta race)

EN dat het begint te vervelen heb ik ook helaas.

Kom op beste forumleden..... :cya:

Dit is weer een zoveelste topic over hoe goed/slecht GTA IV is. Het onderwerp blijft hetzelde :duh:

Ik neem aan dat het nu wel bekent is hoe de verschillende forumleden hier tegenaan kijken. Sommige valt het gruwelijk tegen en anderen vinden hem echt tha bom!!! :bonk:

Maar kunnen we dit nu laten rusten ??? :engel:

:tu:

Ik heb het niet alleen over plus en min punten, maar of mensen vinden of het spel door journalisten te overrated is.

Ik vond de storyline wel goed, ik vond hem wel lang en lastig en beter dan GTA SA. Ik speel het graag met vrienden online in freemode.

Maar ik denk dat GTA IV weer interessanter gaat worden dankzij de episodic content.

Mss is hij wel overrated maar ik vermaak me er nog prima mee.

Storyline is zekers goed, maar kort en ik vind gemakkelijker dan San Andreas.

Over die DLC heb je gelijk.

Hij is zeker overrated, een 8 was meer als genoeg geweest er ontbreekt gewoon teveel ik ben er al weer mee uitgespeeld. online is ook geen zak aan, heb nog nooit zoveel noobs bij elkaar gezien, ben weer terug gegaan COD4 bevalt veel beter en blijft leuk

Online heb je vaak noobs ja, dit is zeker jammer, vooral tijdens (gta) race.

CoD 4 is dan weer een heel ander soort spel, he.

Persoonlijk vind ik niet dat op dit moment al gezegd kan worden of de game overrated is of niet. Natuurlijk heb je wel een punt met wat je zegt, maar tot nu toe vindt ik de game nog helemaal gaaf. En daarbij:

De game is nog niet "af". Ja, we spelen al wel op het grootste deel, de basisgame. Maar via Downloadable Content komen er, bij steeds meer games, steeds meer speeluren en mogelijkheden bij! Voor ik kan oordelen, zal ik toch eerst moeten hebben ervaren wat de DLC gaat inhouden en ermee hebben gespeeld. :D

Pas nadat alle DLC voor GTA IV is gereleased, en R* meedeelt in een persbericht dat er geen verdere DLC komt maar dat ze naar een volgend deel gaan toewerken, ga ik wat IV betreft de balans opmaken en kijken of de game overrated is, of niet natuurlijk! :Y

Ja, klopt, maar de DLC is ook nooit eeuwig leuk, maar hoop dat ze de meeste minpunten daarmee eruit halen, dan zou het zeker beter worden.

Hoop dat de speeluren zeker meer worden, want gta iv kun je heel snel uitspelen.

het is een goed spel maar niet perfect. Veel mesen die nog geen ps3 hadden en er nog nuiet op gespeeld hebben. Hadden omdat hij een beetje overrhyped was veel meer verwacht

Hij was heel erg overhyped, maar ookal was dit niet, en we hadden het vergeleken met San Andreas was het nog steeds zo geweest.

GTA IV vind ik veel mooier dan San Andreas. GTA IV draait om realisme, hoewel SA ook wel wat realistische dingen had o.a Infarood Verrekijker, De steden en de auto's. Dit was ook erg mooi gemaakt in SA. Maar in IV heb je nóg meer dingen waardoor je versteld staat, dit was althans bij mij het geval. GTA IV heeft gewoon een prachtige stad New York. De auto's zien er veel echter uit, je kan blijven haken achter een deurklink, je ziet duidelijke kogelgaten op de auto's. Je kan met een glazenwasser karretje langs een gebouw omhoog, je kan een Helitour maken met vrienden, je kan uitgaan met vrienden/vriendinnen, je kan dronken worden, je hebt een mobiele telefoon met camera, je kan TV kijken. Echt ongelovelijk veel dingen die erg realistisch zijn. Ik vind sowieso niet dat journalisten GTA IV hebben overrated. Hun spreken gewoon de waarheid het is gewoon hun mening. Ik geef GTA IV ook een dikke 10. Misschien vind jij dit té overrated maar ik/wij niet. Aan sommige dingen vind ik wel dat je gelijk hebt. Want ik mis ook de tuning garage. Auto's Tunen was een enorm succes in GTA SA, dit had Rockstar eigenlijk ook moeten maken in GTA IV. Maar goed, GTA IV heeft weer andere dingen wat GTA SA niet heeft. Jij zegt dat kleding amper wat kost ? In het begin van GTA IV vond ik $ 2000,- voor een pak enorm duur. En na de missie Three Leaf Clover van Patrick McReary vind $2000,- nog duur voor een pak. Ookal krijg je dan $250.000,-[/font]. Maar goed, als je er netjes bij wilt lopen dan moet je dat ook wel kopen. Ik heb deze missie natuulrijk ook gespeeld en ik heb nog maar $54.000,- vanwege de wapens die je moet kopen. Iedere spel heeft zo z'n voor en nadelen. ;)

DSgregor :cya:

54.000 nog maar, ik ben bijna klaar met de storyline en heb bijna 280.000,

Over je cijfer vind ik zelf dat je hem overrated, maar het is jouw mening, kan ik niks aan veranderen.

Maar als je zo'n tuningshop hebt, dan kan je die wagen naar je eigen smaak veranderen, dat vond ik zo cool, je hebt een unieke wagen.

En ik heb een pak met goud/bruine blouse eronder die ikzelf zeer gaaf vind, dus ik loop er wel netjes bij.

Alleen ik mis een coole zonnebril, en die uit die eerste winkel lijken op leesbrillen :7 .

Van die pluspunten klopt wel, maar er zijn ook zoveel minpunten zoals framedrops aka laggs, dat je auto's snel verdwijnen, je stapt uit, loopt een stukje, en weg is auto.

en dan natuur die weggelaten functie die in SA en VC enzo cool waren.

Maargoed

Later

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

GTA 4 lijkt me idd overrated, het spel is wel veel realistischer en de stad is misschien mooier, maar de stad is nu eenmaal veel saaier dan San Andreas. Niet alleen de omgeving (bij San Andreas zag je veel duidelijker verschil tussen de verschillende wijken en eilanden) maar ook de mogelijkheden die eraan verbonden zijn. Bijvoorbeeld in San Andreas had je een dam waarbij je in een missie met een parachute vanaf moest springen om te vluchten terwijl ze in GTA 4 weinig gebruik maken van de omgeving in missies. De manier van dekking zoeken is wellicht beter en een vuurgevecht is veel heftiger, maar de afloop is altijd hetzelfde. Een hoop doden, en vervolgens wegrennen, of wegrijden waarbij je dan wel of niet nog de politie weg moet rijden of iemand achterna moet rijden om dan heel simpel nog een paar mannetjes dood te schieten. Er is te weinig variatie, bij San Andreas werd er meer gebruik gemaakt van de omgeving, en de verschillende voertuigen in de missies.

Natuurlijk blijft GTA 4 een absolute must have voor alle gamers, want het is de enige in zijn soort op dit niveau. En het is zeker leuk om te doen en uit te spelen, maar een 10 krijgt het niet van mij.

Hopelijk GTA 5 wel, want mede dankzij de "overrating" heeft Rockstar een aanzienlijk bedrag binnen kunnen halen waardoor onomstotelijk is bewezen dat het harde werk, de tijd en het geld wat er in gestopt is, de moeite waard was. De verkooprecords die zijn behaald zullen zeker aanmoedigen, en vertrouwen geven om nog meer tijd, geld en moeite aan GTA 5 te besteden en dat komt ons weer ten goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, zal ik mijn mening ook maar eens geven? ^_^

Ik vind GTA IV een zeer goede game, ik vind hem niet overrate; anderen misschien wel, maar die vonden vorige delen misschien beter. Zelf vind ik dit deel beter dan San Andreas. In San Andreas was het altijd 'mothafocka' en 'nigga' en al dat gezever en daarin vind ik IV veel leuker.ijv

De auto's vind ik ook veel leuker; let op: ik hou ook van die '90 bakken, maar geef mij toch maar die moderne auto's. Bijvoorbeeld rondcruisen met een Range Rover Sport in IV vind ik fantastisch! Als je dan nog eens over de offroad-wegetjes rijdt.. 8) (En ja die zijn er, ga niet zeuren dat er geen natuur is en dat gedoe; oké, er is niet heel veel natuur, maar er is er)

Wat verwachten jullie? Dat je in een game waarin ze New York parodiëren veel natuur tegenkomt? Ik denk niet dat je midden in een stad een woestijn gaat vinden. In San Andreas vond ik de grote vlakten wel leuk om over te racen, maar je kwam geen kat tegen. Dan reed je minuten door de woestijn zonder iets te zien.

Over het punt dat de game gemakkelijk is geef ik jullie gelijk. Ik speel redelijk rustig, zonder haast en zit al aan 68% terwijl ik misschien 5 missies meer dan twee keer over hoefde te doen.

En dan lees ik hier dat je alleen maar naar de missie moet rijden, paar mensen doden, nog een paar mensen doden en dan van de politie vluchten en wegrijden. Maar dat is gewoon GTA. Als dat je niet aanstaat, is GTA misschien niet iets voor jou.

Het realisme in IV vind ik ook leuk! Als ik ergens tegenaanbots met de voorkant van mijn auto heb ik tenminste geen bluts op de achterkant van mijn wagen.. :7

Desondanks heb ik zeer veel plezier gehad met San Andreas, Vice City en GTA3. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat de meeste mensen hem te hoog hebben ingeschat. In de trailers lieten ze allemaal dingen zien die later in-game helemaal niet mogelijk zijn, dat vind ik tevens grote verneukerij. Als ze dat hadden waargemaakt dan was het een 10 waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wel dat de meeste mensen hem te hoog hebben ingeschat. In de trailers lieten ze allemaal dingen zien die later in-game helemaal niet mogelijk zijn, dat vind ik tevens grote verneukerij. Als ze dat hadden waargemaakt dan was het een 10 waard.
Daar heb je groot gelijk in. Je kunt niet in een paal klimmen en je hebt geen halve handschoentjes. Niet dat dat zo erg is, maar waarom maken ze het dan niet in de game zelf ? Verder vind ik GTA IV gewoon top

P.s. Mag niet vloeken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...