Jump to content

GTA IV Overrated?


FerryN

Recommended Posts

Ik vind GTAIV zeker niet overrated... Het is een goeie game, en mensen, leer er nu eindelijk eens vrede mee nemen dat GTAIV geen f**king SA is qua opties en mogelijkheden. GTAIII was ook EERST een nieuwe stap voor graphics, en toen kwamen er opties bij en toen nog meer opties bij SA, dus wacht nu toch gewoon. Ik kan egt niet begrijpen dat sommige mensen daar zo kritisch tegenover staan... GTA IV is een goede game en Rockstar's medewerkers hebben er 2.5 jaar van hun leven ingestoken en velen van ons wachten er al minstens even lang op en om eerlijk te zijn, vind ik het het wachten waard, want je krijgt echt wel een supergame, met heel mooie graphics, een prachtig verhaal, verbeterde gameplay(schieten en dekking enzo), en gewoon alles... En oke, sommige opties mist iedereen en oke, LC is iets kleiner dan SA, maar je moet ook rekenen dat SA gewoon HEEL groot was, en dat komt nog... Er komt heus wel nog een NEXT-GEN GTA met de mogelijkheden en grootte van GTASA, maar verwacht dat toch eens niet van de eerste keer... Rockstar heeft met twee totaal nieuwe machines gewerkt. RAGE hadden ze enkel nog maar gebruikt voor Rockstar's: Table Tennis en geef toe een sports game en een freeroam liggen nogal ver uit elkaar, en dat waren ze dus nog niet egt gewoon... En euphoria hadden ze nog nooit gebruikt, wat verwacht je dan? GTAIV is voor mij alleszins meer dan ik had verwacht!

Zo, mijn mening :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    9

  • Hayte

    5

  • stano666

    5

  • Jacky-2007

    4

P.s. Mag niet vloeken :7
En miereneuker mag wel? :?

Waar slaat je mag niet vloeken op?

Kijk eens wat er gevloek in GTA IV voorkomt, dit is een 18+ spel, dus in principe horen de 18+ mensen nog niet eens aan rond de 12 jarige jongetjes aan te passen, en dus inprincipe in dit een 18+ sectie voor een 18+ spel.

Zelfde als in een videotheek een 12 jarige ofzo in een erotiek gedeelte gaat, die videotheek hoeft niet perse aan jongere aan te passen.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

P.s. Mag niet vloeken :7
En miereneuker mag wel? :?

Waar slaat je mag niet vloeken op?

Kijk eens wat er gevloek in GTA IV voorkomt, dit is een 18+ spel, dus in principe horen de 18+ mensen nog niet eens aan rond de 12 jarige jongetjes aan te passen, en dus inprincipe in dit een 18+ sectie voor een 18+ spel.

Zelfde als in een videotheek een 12 jarige ofzo in een erotiek gedeelte gaat, die videotheek hoeft niet perse aan jongere aan te passen.

DSgregor doelt op de forumregels en niet over het gevloek in GTA IV, aangezien je vloekte in je post ;)

Hoe dan ook, gevloek of geen gevloek, GTA IV is absoluut niet overrated vind ik. Hij mag dan wel een 100/100 ofwel een 10 halen op de meeste sites, maar als je ziet wat voor gamerevoluti GTA IV is, is dat zeker op zijn plaats. De IGN reviewer verwoordde het prachtig:

A "10" is not a score we give out very often. In fact, the last time we gave a 10 to a console game was Soul Calibur in 1999. A 10 doesn't mean a game is perfect -- it means a game is pushing boundaries, expanding a genre, and doing many things to a level so far above and beyond its competitors that they overshadows any flaws. Certainly, GTA IV has some issues, the most noticeable being the occasional flaw in the cover system, but there are many more pieces of GTA IV that are better than anything I've seen from a game in the past decade. We don't give 10s often -- just to games that merit the score.
Link to comment
Delen op andere websites

P.s. Mag niet vloeken :7
En miereneuker mag wel? :?

Waar slaat je mag niet vloeken op?

Kijk eens wat er gevloek in GTA IV voorkomt, dit is een 18+ spel, dus in principe horen de 18+ mensen nog niet eens aan rond de 12 jarige jongetjes aan te passen, en dus inprincipe in dit een 18+ sectie voor een 18+ spel.

Zelfde als in een videotheek een 12 jarige ofzo in een erotiek gedeelte gaat, die videotheek hoeft niet perse aan jongere aan te passen.

GTA IV is 18 +. 16 Jarige jongetjes horen dan ook geen GTA IV te spelen. Als de officiële regel is dat GTA IV voor 18 + is ;)
Link to comment
Delen op andere websites

P.s. Mag niet vloeken :7
En miereneuker mag wel? :?

Waar slaat je mag niet vloeken op?

Kijk eens wat er gevloek in GTA IV voorkomt, dit is een 18+ spel, dus in principe horen de 18+ mensen nog niet eens aan rond de 12 jarige jongetjes aan te passen, en dus inprincipe in dit een 18+ sectie voor een 18+ spel.

Zelfde als in een videotheek een 12 jarige ofzo in een erotiek gedeelte gaat, die videotheek hoeft niet perse aan jongere aan te passen.

GTA IV is 18 +. 16 Jarige jongetjes horen dan ook geen GTA IV te spelen. Als de officiële regel is dat GTA IV voor 18 + is ;)

En dan al helemaal geen 12 jarige jongetjes :schater::puh:

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

kinderachtig.

sommige dingen die vermeld werden op verschillende site zoals wikipedia en dergelijke, zijn niet waar, en dat zorgt bij sommigen voor ontgoochelingen.

zoals bijvoorbeeld de blijvende schade aan de omgeving, of het feit dat je in lantaarnpalen kon klimmen.

het 'je kan zelf je werkgevers bellen' aspect is ook heftig overdreven, 9/10 krijg je antwoordapparaat, tenzij om een date te regelen met je vriendin of vrienden, maar werkgevers zijn dat niet echt.

de grootste ontgoocheling bij velen is waarschinlijk het feit dat niko niet aan vrachtwagens of heli's kan hangen, althans niet buiten enkele missies.

meer 'echte' gebouwen ging ook wel niet overdreven geweest zijn.

begrijp me niet verkeerd, ik vind IV nog steeds een heel goeie game.

Jammer van de overdrijvingen.

Bewerkt: door ElBarto~
Link to comment
Delen op andere websites

maar als je ziet wat voor gamerevoluti GTA IV is,

Welk revolutie? GTA 4 toont in grote lijnen weinig grote vernieuwingen. Het is eerder een evolutie.

Bewerkt: door DieHappy
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is overrated, er is niet echt wat nieuws gebeurt en het spel heeft toch veel last van fouten en bugs. Een perfecte score verdient GTAIV zeker niet, als er geen hype rond deze game was geweest had hij veel lager gescoord...

MGS4 krijgt ook tienen, maar die game verdient het, die draait soepel en is anders dan MGS3... Bovendien, MGS4 is een game die je je later nog herinnerd en GTAIV is dat zeker niet, als GTA5 uitkomt is iedereen GTAIV vergeten...

Bewerkt: door XXL-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Dikke piemel, een review is iemand zijn mening, klaar, einde discussie, bek houden. Ben wel zat van dit soort topics.

Beter een dikke piemel in de broek, dan jouw miniscale pikkie van jouw.

Link to comment
Delen op andere websites

Dikke piemel, een review is iemand zijn mening, klaar, einde discussie, bek houden. Ben wel zat van dit soort topics.

Beter een dikke piemel in de broek, dan jouw miniscale pikkie van jouw.

Komt er gelukkig nog wat humor hier ^_^ lol

Ik vind het niet overrated, maarja, dat is mijn mening. Ik vind het gewoon geweldig al die actiefiteiten. Ik hou ook wel van realisme. Maarja, dat is toch echt mijn mening.

Beter tien piemels in je broek, dan 1 in je hand

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is overrated, er is niet echt wat nieuws gebeurt en het spel heeft toch veel last van fouten en bugs. Een perfecte score verdient GTAIV zeker niet, als er geen hype rond deze game was geweest had hij veel lager gescoord...

MGS4 krijgt ook tienen, maar die game verdient het, die draait soepel en is anders dan MGS3... Bovendien, MGS4 is een game die je je later nog herinnerd en GTAIV is dat zeker niet, als GTA5 uitkomt is iedereen GTAIV vergeten...

Dit gaat redelijk offtopic van mij,maar natuurlijk zal iedereen MGS4 blijven herrineren: het is de LAATSTE uit de reeks! :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is overrated, er is niet echt wat nieuws gebeurt en het spel heeft toch veel last van fouten en bugs. Een perfecte score verdient GTAIV zeker niet, als er geen hype rond deze game was geweest had hij veel lager gescoord...

MGS4 krijgt ook tienen, maar die game verdient het, die draait soepel en is anders dan MGS3... Bovendien, MGS4 is een game die je je later nog herinnerd en GTAIV is dat zeker niet, als GTA5 uitkomt is iedereen GTAIV vergeten...

GTA IV is niet anders dan GTA SA wil je zeggen?

oh nee natuurlijk niet, behalve cover-systeem, ander rijd gevoel, andere stad, andere hoofdrolspeler, ladders beklimmen, ander mik systeem, uit je auto schieten is verbeterd, je kan met taxi's rijden, je kan met vrienden uitgaan enz enz enz....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...